Gezocht: DB-killers voor Laser Duotech

(',')

MF'er
1 aug 2007
60
1
Heemstede
Voor de Laser duotech uitlaten op mijn VTR 1000 ben ik op zoek naar een set DB-killers. Misschien heeft iemand hier nog een set liggen? Dan hoor ik het graag! Prijsje komen we wel uit denk ik *D
 
@Christo: Is die identiek aan die van een laser duotech voor op een r6?

Zo ja, dan heb ik interesse als de topicstarter afhaakt.

Gr.Paul
 
Laatst bewerkt:
Thanks, maar heb er echt twee nodig.. Misschien nog iemand die er een heeft?

Anders kan Don Pablo natuurlijk toeslaan :-)
 
Zonde, ik heb ze pas geleden de bak in gegooid, aangezien ik nu Yoshi's heb. :X
 
af993e0fc2c7dd2dc07c89.gif
??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog 2 liggen. Het liefst ruil ik ze voor 2 rechte exemplaren, de zgn. sport inserts.

Ga niet lukke zeker?

Ronald
 
Ik heb er nog 2 liggen. Het liefst ruil ik ze voor 2 rechte exemplaren, de zgn. sport inserts.

Ga niet lukke zeker?

Ronald

Hee Ronald,

Ik ben ook op zoek naar de gebogen db-killers, maar VTR heeft natuurlijk voorrang.

Maar als je alleen wilt ruilen: ik heb nu rechte killers in de uitlaat zitten. Evt. wil ik die wel ruilen. Welke demper gebruik jij? Ik de Laser Duo-tech van enkele jaren geleden (dus niet de nieuwste, die killers daarvoor passen nl niet). Zie opklikkebel plaatje: :)



full
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jeronymus,

Het zit er in dat Sander (VTR) ze gaat overnemen. Jammer, anders had ik ze graag geruild. Ik heb overigens wat modernere Laser DuoTechs (2-3 jaar oud) op mijn bike. Misschien zouden ze dus niet eens uitwisselbaar zijn. De diameter is ca. 50 mm. Bij de oude versie is dit kleiner, meen ik.

Maar goed, ze zijn al min of meer aan Sander beloofd.

groet,
Ronald
 
Hallo Jeronymus,

Het zit er in dat Sander (VTR) ze gaat overnemen. Jammer, anders had ik ze graag geruild. Ik heb overigens wat modernere Laser DuoTechs (2-3 jaar oud) op mijn bike. Misschien zouden ze dus niet eens uitwisselbaar zijn. De diameter is ca. 50 mm. Bij de oude versie is dit kleiner, meen ik.

Maar goed, ze zijn al min of meer aan Sander beloofd.

groet,
Ronald

Prima, zo hoort het ook.

Ik denk overigens niet dat ze zouden passen. Die dempers van mij zijn van voor 2004, daarin passen alleen de licht geknikte db killers. Niet die volledige gebochte variant. Ik zoek wel even verder, en anders ga ik de killers die ik nu heb wel een stukje proberen te buigen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan