rempomp 16x18 is nog nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

valencia2003

MF'er
12 feb 2009
103
0
noorden vh zuiden
heb naar mijn verkoop van mijn supermotard,

nog een nieuwe rempomp liggen 16x18

met oliereservoir

prijs 85€ :]
full
 
dat lijkt verdacht veel op zo`n fucking chinense imitatiepomp die ik ooit op marktplaats van een kutbelg heb gekocht, en die finaal afbrak op zandvoort,
 
dat lijkt verdacht veel op zo`n fucking chinense imitatiepomp die ik ooit op marktplaats van een kutbelg heb gekocht, en die finaal afbrak op zandvoort,
:Y ik hoop het voor de verkoper niet maar het lijkt er icm met de vraagprijs en het feit dat ie nieuw is PLUS hoe de foto eruit ziet er verdacht veel op.. en dan is 85 euro nog duur kan ik je zeggen.. als het een nieuwe brembo is je er wel 175 voor krijgen namelijk..
anyway, TS verlos ons van dit vraagstuk :Y
 
dat lijkt verdacht veel op zo`n fucking chinense imitatiepomp die ik ooit op marktplaats van een kutbelg heb gekocht, en die finaal afbrak op zandvoort,


how how niet schelden op de nederburen he KUT KOP en aangezien je op marktplaats iets koopt is dit waarschijnlijk een belg gewist die slimmer als jou was dan
 
:Y ik hoop het voor de verkoper niet maar het lijkt er icm met de vraagprijs en het feit dat ie nieuw is PLUS hoe de foto eruit ziet er verdacht veel op.. en dan is 85 euro nog duur kan ik je zeggen.. als het een nieuwe brembo is je er wel 175 voor krijgen namelijk..
anyway, TS verlos ons van dit vraagstuk :Y


nou zeg het maar eens hoe kan ik het zien of dit een echte BREMBO is of niet

heb hem tenslotte bij de aankoop van mijn ex-supermotard gehad
 
dit is een fake kijk maar naar het ontluchtingsnippel en de kleur, plus het boutje door de hendel is bij brembo hol is een soort busje en geen boutje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan