te koop 2 verstelbare voetsteunen type master grip

danny1

Die hard MF'er
9 sep 2002
390
0
steenbergen
Te koop traploos verstelbare voetsteuntjes. Gebruikt op Honda Fireblade. Maar moet volgens mij ook bij andere fietsen passen Zijn van het duitse merk MFW. Deze zijn naar boven, onderen en/of achteren zo'n 2,5 cm te verplaatsen.

Ik heb ze één toertje buitenland gebruikt op mijn Blade. Werkte perfect maar omdat ze wat iets verder naar buiten staan moet je ook de versnellingspootje en de rem eigenlijk wat verder naar buiten brengen. Had ik geen zin in en rem/schakelset gekocht.

Waar ze super voor zijn is als verlaagd gaaf uitziend steuntje voor de duopassagier. De steuntjes zelf zijn type max grip met onder deels opengewerkt.

Wie bied :}
full
 
Laatst bewerkt:
:? wil graag antwoord geven maar weet niet precies wat je bedoelt.

Afstand van de voet van het voetsteuntje tot "hart" ronde opening waar de bevestigingspen doorheen gaat is 25 mm. Het voetsteuntje zelf is 8 cm.

Hopelijk is dit wat je zoekt :Y .
 
Hoi beste mensen,

Wat is het probleem :? Geen mooi spul, te duur, niet passend of ........

Laat eens wat horen :Y

zo mooi
full
 
Laatst bewerkt:
Belgie zal wel wat meer kosten maar het weegt gelukkig niet veel. Doe er svp € 2,50 ;) bij en ik stuur ze op naar Belgie.

Stuur me dan op mijn mailadres svp naam en adres waarheen verzonden moet worden.

Hoor van je
 
Belgie zal wel wat meer kosten maar het weegt gelukkig niet veel. Doe er svp € 2,50 ;) bij en ik stuur ze op naar Belgie.

Stuur me dan op mijn mailadres svp naam en adres waarheen verzonden moet worden.

Hoor van je



42.50€ is goed voor mij...stuur me anders een mail met je gegevens (bic en iban en je adres gegevens)
panda482 @hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan