> Cardo team headset te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Don Pablo

Die hard MF'er
14 mei 2007
295
0
Tilburg
Te koop:

Wegens eigenlijk nooit gebruiken een in nieuwstaat verkerende Scala Cardo Team Riderheadset. incl. lader en opberghoesjes te koop.

Te gebruiken voor navigatie systeem of intercom en telefoon. Past ook in integraalhelm. Lekker kletsen met de passagier of bellen onder het rijden ipv steeds je helm afzetten langs de kant.

Let op: het is de versie met 2 headsets ipv 1 (Team Headset ipv Single Headset)!

Vraagprijs € 175,- (in de winkel € 229,95)

full

51bcgH7hQwL._SL500_AA280_.jpg

scala-rider-TeamSet-achterzijde_002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee eigenlijk niet. Ik heb hem te koop gezet omdat ik hem nooit gebruik. Het setje heeft dan ook niks geleden; echt in nieuwstaat.

Je mag het best een keer komen proberen hoor. Wanneer zou je langs willen komen?

Gr.Paul
 
Nee eigenlijk niet. Ik heb hem te koop gezet omdat ik hem nooit gebruik. Het setje heeft dan ook niks geleden; echt in nieuwstaat.

Je mag het best een keer komen proberen hoor. Wanneer zou je langs willen komen?

Gr.Paul

Bedankt voor het aanbod, maar even proberen zit er niet in (ca.250km rijden :X )
 
Hmm had ik die voor 125 euro gekocht? Dacht voor 175 euro. In dat geval mag hij weg voor 125 euro. Ik hoef er geen winst op te maken en hij mag weg voor het geld dat ik er zelf ook voor betaald heb.

Gr.Paul
 
Ik heb wel interesse. Weet je toevallig ook of er ook nog een 3de set kan connecten?
 
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wellicht dat andere motorforummers hier ervaring mee hebben??

Gr.Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan