Gooische Hooligans Deel *46+1* Dé Rossi editie!

Joepie

  • *O*

    Stemmen: 15 78,9%
  • Nee, ik heet Jan of Lex B|

    Stemmen: 4 21,1%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.



Mooi, weet ik meteen waar dat ritje vandaag naartoe gaat! *O* *O*

Thanx!!!! *D



531782853_5_jCtp.jpeg
 
Laatst bewerkt:
ik wens iedereen een hele zonnige dag, ik gaat maar weer eens troep dumpen bij de vam en daarna ringen zoeken. (een huwelijk voorbereiden is nog moeilijker dan een huis verbouwen :+ )
 
ik wens iedereen een hele zonnige dag, ik gaat maar weer eens troep dumpen bij de vam en daarna ringen zoeken. (een huwelijk voorbereiden is nog moeilijker dan een huis verbouwen :+ )
Hey!

Jij bent echt goed bezig zeg... zware arbeid, maar resultaat gaat vast erg mooi worden! Succes met alles :Y
 
Top Ten Reasons Why Dual Purpose Riders Don't Wave Back

10. Off road elbow guards, chest protector, fanny pack, drink system binds them up.
9. Bark busters and gummy grips slows the hand from raising quickly.
7. Just can't take time out from doing that 10 mile wheelie through traffic.
9. He's passing street bikes off road on the right @ 60mph through the trees & rocks.
6. Too busy checking his enduro roll chart doing mental time/mile math so he wont blow the next check point.
5. Can't see other bikers through his 20 layers of tear off's.
4. The dude only recognizes Honda's with every after market race part known to man.
3. His killer 2 inch tall knobies vibrate so bad vision is obscured.
2. The chin guard on his full face helmet sticks out so much it blocks his view.
1. He's got his Mauna Kea 200 race face on and can't be bothered.
 
Top Ten Reasons Why Dual Purpose Riders Don't Wave Back

10. Off road elbow guards, chest protector, fanny pack, drink system binds them up.
9. Bark busters and gummy grips slows the hand from raising quickly.
7. Just can't take time out from doing that 10 mile wheelie through traffic.
9. He's passing street bikes off road on the right @ 60mph through the trees & rocks.
6. Too busy checking his enduro roll chart doing mental time/mile math so he wont blow the next check point.
5. Can't see other bikers through his 20 layers of tear off's.
4. The dude only recognizes Honda's with every after market race part known to man.
3. His killer 2 inch tall knobies vibrate so bad vision is obscured.
2. The chin guard on his full face helmet sticks out so much it blocks his view.
1. He's got his Mauna Kea 200 race face on and can't be bothered.

Twee nummers 9 :?
 
ik wens iedereen een hele zonnige dag, ik gaat maar weer eens troep dumpen bij de vam en daarna ringen zoeken. (een huwelijk voorbereiden is nog moeilijker dan een huis verbouwen :+ )

Veel succes met de verbouwing en de voorbereidingen voor de bruiloft. Wanneer is de grote dag?

Zo hier gaat het al de goede kant op met de voortuin :Y *O*
 
Veel succes met de verbouwing en de voorbereidingen voor de bruiloft. Wanneer is de grote dag?

Zo hier gaat het al de goede kant op met de voortuin :Y *O*
:^ !

Voortuin aan het verbouwen? :P

Mogguh! Terug uit duitsland, moe! :Z (4 uur heen, 4 uur terug, was t waard :P )
 
@oh! ja we zijn idd met de voortuin bezig, gelukkig is het maar klein....

Alle klinkers zijn eruit, een hoop zand eruit en nu zijn michel en zijn vader en broertje bezig om de nieuwe tegels te leggen.

Svijf; heeeeeel erg bedankt voor je hulp!! :} :j
 
@oh! ja we zijn idd met de voortuin bezig, gelukkig is het maar klein....

Alle klinkers zijn eruit, een hoop zand eruit en nu zijn michel en zijn vader en broertje bezig om de nieuwe tegels te leggen.

Svijf; heeeeeel erg bedankt voor je hulp!! :} :j
ok leuk, foto's als het af is! :+
Gelukkig hebben de mannen het weer mee trouwens. Wat een verrot weer de afgelopen dagen :r
 
Hoi mensen, ik ben ook weer eens online op mf.

@Xtra wil je mijn foto in de OP aanpassen vtr=weg / Blade=binnen!

[afbeelding]

Tnx!


Hey Dave...

Was da noe??? Toch maar weer wel... ;)


Ziet er goed uit. '95er???

Pas wel op met die steppies in de regen dan kunnen ze glad worden... (had dezelfde onder mijn vutter zitten. Met de vijl een paar inkepingen op het uiteinde gemaakt toen was het goed maar dat kan altijd nog ;) )


Enjoy!!!
 
Balen zeg :/ ... hoe kwam het?

Ja hoe kwam het? ze rijd voor me en ik kijk naar haar band (met mijn rechter oog ha ha) en dacht daar klopt iets niet dus we moesten in Doorn nog iemand ophalen en we waren daar al vlakbij dus ff naar haar band gekeken en ja hoor voelde zachter aan als normaal en er zat een schroef in.
Dus toen besloten om maar niet naar Barneveld te rijden maar naar Ro snelmotoren.
En daar gaan we hem nu weer ophalen snelle service bij Ro.
Mijn zoon en zijn vriendin en nog wat vrienden zijn wel naar de race dus ik hoor het straks wel hoe het was. :Y
 
Dat heb je dan toch wel goed gezien, kerel. :Y

Af en toe elkaars materiaal bekijken tijdens het rijden is een goed iets. :)

D'r ligt af en toe een bende op de wegen, dat is gewoon niet normaal meer. Was het nog te fixen of een nieuwe band er op laten zetten ?
 
Ja hoe kwam het? ze rijd voor me en ik kijk naar haar band (met mijn rechter oog ha ha) en dacht daar klopt iets niet dus we moesten in Doorn nog iemand ophalen en we waren daar al vlakbij dus ff naar haar band gekeken en ja hoor voelde zachter aan als normaal en er zat een schroef in.
Dus toen besloten om maar niet naar Barneveld te rijden maar naar Ro snelmotoren.
En daar gaan we hem nu weer ophalen snelle service bij Ro.
Mijn zoon en zijn vriendin en nog wat vrienden zijn wel naar de race dus ik hoor het straks wel hoe het was. :Y
Vrouwen :/ Je neemt ze mee, maar eigenlijk.... :N



















;) ze leest nie mee he? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan