opruiming Suzuki, paddock stand enz

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Goededag medeMF'ers,

Ik ben mijn schuur eens grondig door aan het spitten, en ben de volgende zaken tegen gekomen die ik niet meer gebruik, en graag wil verkopen:

* Elf Moto coolant (koelvloeistof) 1 Liter T.E.A.B

full


* Castrol motorcycle coolant (koelvloeistof) T.E.A.B

full


* Roukama remvloeistof DOT 4. 2 flesjes van 250 ML waar nog ongeveer 400 ML van over is T.E.A.B

full


* Bandsleutel om een oliefilter mee los te maken (hoop dat ik het goed omschrijf) T.E.A.B Verkocht aan Mauster



* Motodetail schijfremslot met 1 sleutel T.E.A.B

full


*N-tronic Accu druppellader T.E.A.B Verkocht aan vdwaldennis



* Winterhandschoenen, goede kwaliteit, maat XL. Richtprijs 40 euro

full


* Originele kuipruit Suzuki GSXR 600/750 K4/K5 Richtprijs 40 euro

full


* Remschijf achter Suzuki GSXR 600/750 K4/K5. 100% recht! Richtprijs 50 euro.

full


* 2 remschijven voor Suzuki GSXR 600/750 K4/K5. Mogelijk is er een krom. Ik heb last gehad van een trilling bij het aanremmen. Ik heb een andere set schijven voor erop gelegd wat voor mij het probleem verhielp. T.E.A.B

full



* Paddockstand Power plus tools. Zowel de voor als de achterkant kan je oplichten met deze paddockstand. Prijs 30 euro. Verkocht aan Mauster


* Helm merk SAIKO maat XL T.E.A.B

full

full




Verzenden is mogelijk, maar de kosten zijn voor de koper. Afhalen kan ook in Vlijmen (vlakbij Den Bosch). Mocht je interesse hebben of heb je vragen, stuur me dan even een PM of reageer op dit topic.

Groeten Falierke :]
 
Laatst bewerkt:
ik hou me als eerste aanbevolen voor de paddock stand. moet even kijken of me vriendin wil rijden(ivm rijontzegging) of stuur je hem ook op?
 
Laatst bewerkt:
Hee Maurice,

Een rijontzegging? :X , das minder. Ik zie dat je uit Rotterdam komt. Niet echt een plaats waar ik vaak kom. Ik werk in Tilburg, je zou hem daar ook af kunnen halen, maar ik betwijfel of dat in km's veel scheelt. Ik kan hem ook verzenden. Het ding weegt wel wat, maar ik denk dat dat binnen de marge van 10 kg zal blijven. De verzendkosten zijn dan 6,75. Ik hoor graag wat jou het beste uitkomt.

P.s. mocht je nog interesse in andere zaken hebben laat het me dan even weten. Ik hoef er echt de hoofdprijs niet voor te hebben. Alleen de prijzen van de paddockstand en het ruitje voor de gsxr staan vast.

Groeten Michel
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb ook wel intresse in de bandsleutel
paddock en bandsleutel voor 40 euro, inclussief?
en heel misschien de achterschijf. maar dan moet ik morgen even kijken of die op een gsxr uit 98 past :$

ik heb alleen vanwegen een verhuizing even geen internet dus het kan wel tot donderdag of vrijdag duren voor ik weer op het net kan(op me werk)
 
Laatst bewerkt:
Hee Maurice,

40 euro incl is akkoord. Mits het pakketje in de <10kg categorie valt, maar dat komt vast goed. Ik ga ondertussen een doos zien te bemachtigen waar het e.e.a. in past. Mocht je afmetingen van de schijf willen weten, laat het dan even weten. Ik zal ondertussen op internet even opzoeken of ik er iets over kan vinden.

P.s. de bandsleutel is dus om een oliefilter mee los te krijgen.

Verhuis-ze!

Groeten Michel
 
Hee Maurice,

40 euro incl is akkoord. Mits het pakketje in de <10kg categorie valt, maar dat komt vast goed. Ik ga ondertussen een doos zien te bemachtigen waar het e.e.a. in past. Mocht je afmetingen van de schijf willen weten, laat het dan even weten. Ik zal ondertussen op internet even opzoeken of ik er iets over kan vinden.

P.s. de bandsleutel is dus om een oliefilter mee los te krijgen.

Verhuis-ze!

Groeten Michel

email me anders even je bank gegevens dan email ik jou mijn adres :Y
 
Kickje,

Paddockstand en oliefilter sleutel verkocht. Wil er niet de hoofdprijs voor hebben, als mijn schuur maar opgeruimd staat O-) .

Groeten Falierke
 
Terug
Bovenaan Onderaan