T.K. Motorola bike2bike comm. set

Marz

MF veteraan
Donateur
2 aug 2002
5.377
42
Den Haag
Complete set voor motor naar motor communicatie.

Weg wegens overcompleet.

Bevat:

2x inbouwset voor de helm (systeem en intergraal) incl ptt knop
2x motorola Talkabout T5522 portofoon ( PMR446, dus geen machtiging nodig !)
1x burolader (duolader) voor de porto's

de porto's zijn bijna nooit gebruikt, de headsets zijn ingebouwd geweest.

kabels en boekjes zijn compleet.

Doe een mooi bod !!
full
 
Laatst bewerkt:
uiteraard met PTT knop. (kabelset is helemaal kompleet ;) )

Richtprijs,.. ik wil 2 andere porto's terug hebben. Ik heb nu een bluetooth set waar geen motorola op kan. daar passen alleen alan of midwood porto's op. het mooiste zou zijn ruilen tegen goede midlands of alan porto's. maar anders zo rond de 75 euro.
 
Nee dat niet, zeer zeker intresse, heb het ff aan ukki door gepb't...

Maar is dit inclusief kabels voor de ptt knop naar het stuur vanaf de buddy ? zodat we de units weg kunnen werken onder de buddy ?

Thnx alvast, hoor het wel...
 
zo te zien heb je geen PB functie.
Probeer het ff via de mail of een bericht via motorstek.
Moet je het daar maar ff checken.

Maar wat ons betreft onder voorbehoud verkocht.
 
zo heb je een mail gestuurd, berichtje via hyves en via motorstek _O-
eentje zal er vast aankomen en dan hoor ik het wel ;)

groetjes
 
zooo ik word gestalkt,. zie in eens overal dezelfde mailtjes vandaan komen, gelukkig van ukkie en niet van jochie :+ :+

nog ff een antwoordje hier, heb hem ook al per mail gestuurd ;)

De set is geheel compleet met alle bijbehoren de kabels en spullen. incl ptt knoppen enzo.

Weg werken word denk ik lastig, maar set is zo dat je alles in je jas kan stoppen. er loopt een kabel van af je helm naar de porto, deze kabel word gesplitst naar een ptt knop die je met klitteband op je stuur kan bevestigen.

Ik heb een plaatje bijgevoegd hoe het er uit ziet. (alleen de microfoon is anders)
full
 
Laatst bewerkt:
zooo ik word gestalkt,. zie in eens overal dezelfde mailtjes vandaan komen, gelukkig van ukkie en niet van jochie :+ :+

nog ff een antwoordje hier, heb hem ook al per mail gestuurd ;)

De set is geheel compleet met alle bijbehoren de kabels en spullen. incl ptt knoppen enzo.

Weg werken word denk ik lastig, maar set is zo dat je alles in je jas kan stoppen. er loopt een kabel van af je helm naar de porto, deze kabel word gesplitst naar een ptt knop die je met klitteband op je stuur kan bevestigen.

Ik heb een plaatje bijgevoegd hoe het er uit ziet. (alleen de microfoon is anders)[afbeelding]


Op dit plaatje zie ik andere kabels als op het eerste plaatje?? Zijn de kabels precies zoals op het onderste plaatje, zijn namelijk zelfde als van Alan??
Wil dit graag weten omdat ik dan kan inschatten of je de portofoon onder de buddy kan plaatsen, lukt wel met de kabels van alan want die zijn lang genoeg!!
 
dit zijn idd alan/midwood kabels. bij motorola zit er een ander stekkertje voor de porto voor de rest zijn het dezelfde kabels.
 
_O- inmiddels voor de 3de keer verkocht ;).

Heb je toevallig al de mogelijkheid gezien hem op de post te gooien mad max?
 
_O- inmiddels voor de 3de keer verkocht ;).

Heb je toevallig al de mogelijkheid gezien hem op de post te gooien mad max?


mja,. idd _O-

kan hem maar 1x versturen *O*

oftewel slotje,. is verkocht aan jochie en ukkie *O* veel plezier er mee :Y

(het verzenden is me gisteren niet gelukt sorry, gaat vandaag op de post en ik stuur je ff per mail de track en trace )
 
Terug
Bovenaan Onderaan