te koop: BOS demper gebruikt op een r6!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul_675

MF veteraan
4 apr 2009
2.476
0
hallo mensen :)

ik had een BOS demper op mijn r6 tot ik daar een superpole op heb gezet... die bos demper heb ik nu over. die gaat ook niet op de motor kunnen die ik ga kopen, dus bij deze, hij is te koop! :D

de demper zat op een r6 99, dus daar heb ik het koppel pijpje ook voor.

de uitlaat ziet er op hetoog nog goed uit (ik zal em nog even goed poetsen voor de verkoop) enige is dat het als je er met je vingers langs wrijft je het carbon een beetje door de lak heen voelt komen.

de uitlaat gaat vast nog een paar jaar mee, en is mischien leuk voor iemand met weinig geld die toch graag een open pijp op z'n motor wil. er zit GEEN E-keur op en GEEN DB killer bij.

daarom ook deze prijs: 50 euro! (ex eventuele verz. kosten)

Plaatje:

full


ow, en je kan ook een mailtje sturen naar: info (apenstaartje) paul-foto (puntje) com
 
Laatst bewerkt:
Dat je het carbon door de lak heen voelt kan betekenen dat de dempervulling volledig weg is en het carbon dus is verbrand. Dan zou ik voor het monteren in ieder geval de demper opnieuw laten vullen.

Dan de lak er af schrapen en schuren. Dan komt het carbon weer mooi tot zijn recht. En dan weer laten aflakken met 2 componentenlak.
Dan heb je al met al voor ongeveer 100 euries in totaal toch een mooi dempertje!

Niet verkeerd dus!

Mocht ieeeedereen afhaken, dan wil ik em wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan