ZX-6R 1998 Onderdelen + Banden

phYzar

MF'er
17 okt 2006
119
0
Gorinchem
Wegens verkoop van mijn ZX-6R uit 1998 heb ik nog wat reserve-onderdelen over. Helaas heb ik hier niets aan op mijn huidige Fireblade. Reageer/Mail/PM maar met een mooi bod als je in een of meerdere onderdelen interesse hebt. Alles is in principe alleen afhalen. (Woonplaats: gorinchem)

Achtervelg, met remschijf, lagers, rubbers, tandwiel+bevestiging. Originele kleur en nog in goede staat:
full


Voorvelg met band (bridgestone bt-014 120/60/17)

Velg was origineel groen. Heeft wat velgrand-schade. Deze is enigszins gladgeschuurd en de velg is zwart gespoten. Band heeft nog genoeg profiel (60/70%). Remschijven zitten er op. Een van de 2 is krom (=waardeloos). Nu met 2 rechte schijven :) Band kan ik er eventueel ook afhalen als je hem zonder band wilt. Setje velgen mag zonder band en met remschijven/lagers/etc weg voor 150 euro of doe een goed bod :)

full

full

full

full

full


Oliefilter: champion F306: (2x)
full


Balhoofdlagers: Geschikt voor verschillende kawa's:

http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10051198

full
 
Laatst bewerkt:
gaat die ketting set ook passen met een groter tandwiel achter (3 erbij ) heb namelijk een nieuw achter tandwiel liggen

gr battle
 
wat is de hoh afstand van de bouten van de demper ?
en wat is de richtprijs ??
 
wat is de hoh afstand van de bouten van de demper ?
en wat is de richtprijs ??
Als ik thuis ben kan ik wel even meten. Heb niet echt een richtprijs, maar hoeft nog geen 100euro te zijn gezien hij, hoewel netjes, wel gebruikt en gerepareerd is. Dus doe een leuk bod :)
 
gaat die ketting set ook passen met een groter tandwiel achter (3 erbij ) heb namelijk een nieuw achter tandwiel liggen

gr battle
Ik zou het niet weten. Ik weet niet of 3 tandjes erbij de diameter van het tandwiel zo vergroot dat je extra schakels nodig hebt of dit niet kunt opvangen met de stand van je achteras. Ik geloof niet dat er extra schakels bijzitten en ga er vanuit dat deze set op deze manier (incl. bijbehorende tandwielen) precies pas is.
 
Ik zou het niet weten. Ik weet niet of 3 tandjes erbij de diameter van het tandwiel zo vergroot dat je extra schakels nodig hebt of dit niet kunt opvangen met de stand van je achteras. Ik geloof niet dat er extra schakels bijzitten en ga er vanuit dat deze set op deze manier (incl. bijbehorende tandwielen) precies pas is.

ik ga het wel ff uitzoeken en dan laat ik het wel ff weten , zou je hem wel ff willen reserveren voor mij ?
 
Hee, heb wel interesse in de remblokkies. Mail me even op powerpee at gmail punt com

Oh, weet je of het oliefilter ook op een zx9 gaat werken? Iemand??
 
De 98 en 99 series zijn vrijwel gelijk, bij een zx9. Ik denk dat dit ook voor een zx6 geldt. :Y

Verder; als de ketting het vermogen van een 98'er aan kan, dan kan ie de 99'er ook hebben hoor O-)

ja leek me ookal sterk dat het niet zou passen , toch maar ff vragen :+
 
Mocht iemand interesse hebben in alleen de voorvelg zonder band of juist alleen de band die verder nog uitstekend is dan heb ik het bandje zo eraf liggen, geen probleem. En een mooie prijs voor een mooi setje reservevelgen is te regelen :)
 
de balhoofdlagers en remblokken zijn toch allebei ook geschikt voor 00 model ?

zo ja heb ik wel intresse :Y
 
Heb je nog een achterband? En de remblokjes? Passen die remblokjes ook op een 6r 2005 en wat wil je er voor hebben?
 
Ik heb nog één achterband beschikbaar :) (de andere is net verkocht, nog ff startpost updaten).

Ik weet niet of de remblokjes passen op een 2005 model. Als ik bij motorgoedkoop check hebben ze in ieder geval andere productcodes voor de 2005. (Ze passen wel op een hele reeks andere kawa's, zx6r, 7r, 9r etc., tot +- 2002, 2003)
 
Terug
Bovenaan Onderaan