Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Túúrlijk zou ik dat doen..haha..waarom niet. En dan natuurlijk ook Joost ff lekker vast houden :9~ , wat dacht je.
Btw..voordat ik zelf mijn mrb had zat ik alleen maar bij mijn liefje achterop..zalig :Y !! Vandaar de 'uitnodiging' die ik hierboven schreef...ben benieuwd wie daar gevolg aan geeft _O- .
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

gefeliciteerd met deel 3! (mooi gedaan weer, RP)

@Rob, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Leuke foto's van de minimeeting! Mooi met die 3 kleuren.
Ik moest om een uur of 3 gisteren nog wel even aan jullie denken. Ik stond toen met een electrische boorhamer (heet dat zo??) tegels uit de keuken te bikken bij mijn zus. Zwaar werk, hoor...
 
't Was weer gezellig, daar in Alkmaar. Zie je zo. Wás je ooit motor-ordonnans, Simply? Lijkt er wel op, zo. En ik zie dat je geen schroefje bent vergeten.
Volgende week (20-9) wil ik wel naar de achterhoek (hoe ver is dat? even opzoeken nog); ga ervoor maar weet nog niet helemaal zeker of dat gaat lukken.
10-10, hoe graag ook, kan ik echt niet. Voor 't guiness-boek ben je dus afhankelijk van de rest, Peter!
 
Dank je Rooz...... de jouwe had in Alkmaar niet misstaan bij de line-up..... :]

De 20 ste kan ik geen acte de presence geven, dan heb ik andere dwingende verplichtingen :]
 
Laatst bewerkt:
...
Volgende week (20-9) wil ik wel naar de achterhoek (hoe ver is dat? even opzoeken nog); ga ervoor maar weet nog niet helemaal zeker of dat gaat lukken.

@Rebellie:
de Achterhoek is heel mooi en daar zijn gelukkig nog niet zoveel van die idote snelheidsdrempels waar heel Brabant mee vergiftigd lijkt te zijn ... je prikt gewoon 3 superkleine dorpjes in de achterhoek en laat google maps daar een route door heen berekenen, met 1 dorp als begin EN eindpunt, daarna trek je die 3 bestemmingen uit elkaar tot die drie op een grote driehoek liggen (het eindpunt moet je dan steeds weer even op het beginpunt leggen). En je kijkt wat google maps je te bieden hebt. Zet ook de fotos optie in google maps eens aan, dan zie je meteen waar de mooie plekjes liggen!

Als het resultaat (het geheel van de ritlengte en alle plekjes waar je langs komt) je bevalt kun je rechts ergens de link kopieren en in een email zetten of hier op de site, maar dat wil ik ook wel voor je doen. De ontvanger van de email krijgt dan dezelfde route en kaart te zien die jij ontworpen hebt. Als je mij de link mailt van een voorzetje dan zorg ik wel dat de map hier zichtbaar wordt. idee?

Of ik mee kan is zeer de vraag, want ellen komt de dag ervoor juist uit frankrijk terug van een tweewekentrip met familie, dus die zal liever hebben dat ik thuis ben. ik kán proberen (advies Bydand) haar mee achterop te krijgen maar ik denk dat de kans daarop beneden het vriespunt ligt O-)

...
10-10, hoe graag ook, kan ik echt niet. Voor 't guiness-boek ben je dus afhankelijk van de rest, Peter!
ik weet het Jan, maar niet geschoten is altijd mis .. oh als je in de achterhoek gaat rijden neem je dan je eega mee achterop ..? *O* *O*

@Rooz:
we hebben het nog over je gehad ! dus je oren zullen wel getuit hebben ... dat is wat wij hier zeggen als er mensen over je praten zonder dat je daar eigenlijk weet van hebt, dan gaan je oren 'fluiten'... we hebben je zeker gemist en hopen je snel weer eens er bij te ontmoeten en dan hopelijk voor langere tijd en zonder witkwasten, boorhamers of andere motorvijandig gereedschap o.i.d. in de hand. Hooguit een legergroene spuitbus ;). Maar hou asjeblieft de datum 10-10 in je agenda ... ik reken op je! :Y

@allen:
Nog even iets heel anders: ik kwam op een amerikaanse site de 'echte' originele OEM sissybar tegen. Wie heeft deze ook ?
full
 
Laatst bewerkt:
vreemd
ik krijg telkens een melding als iemand er iets opzet .maar dan ga ik kijken en dan zie ik die personen niet
vreemd
spookiemail
full


afijn na dat ik dit berichtje heb gezet kan ik het ineens wel allemaal lezen

vreemd
 
Laatst bewerkt:
is het heus die nieuwe motor don? het ziet er wel erg modern uit! en hoe zit het nu met die andere die je had, die chopper? of heb je nu 4-wheels ... ?
 
vreemd
ik krijg telkens een melding als iemand er iets opzet .maar dan ga ik kijken en dan zie ik die personen niet
vreemd
spookiemail [afbeelding]
misschien staat een instelling verkeerd in je profiel, simply, of dat kan ook, moet je eerst helemaal naar onderen in die bladzijde dan zie je die bewuste persoon zijn posting wel!
 
Op het moment van dit schrijven staat er op de oprit van mijn achterbuurman een zwarte Rebel...wie o wie weet hier meer van.. :X ..m.a.w...wie is de eigenaar 8-) . De buurman was niet thuis anders had ik het direct even gevraagd :Y .

Oooowww Don... 8-) gaaf man...eindelijk een iets zwaardere motor kunnen scoren...proficiat *O* werkelijk helemaal TOP.
 
Laatst bewerkt:
nou peter ratbike van gerbert is weg
hij is vanmiddag verkocht,man had 25 jaar niet gereden,was meteen verliefd toen hij een rondje om durfde
hebben er nu weer 2 ipv 3
en mijne is lekker veel mooier dan die maaimachiene van gerbert hahahaha na na na na na
geintje hoor gerbert mag ik nu weer naar binnen het is koud buiten brr
 
Laatst bewerkt:
is het heus die nieuwe motor don? het ziet er wel erg modern uit! en hoe zit het nu met die andere die je had, die chopper? of heb je nu 4-wheels ... ?

Nee de shadow doe ik nie weg nie die hou ik er gewoon bij en zo modern is hij niet hij is van 90 maar ff poetsen en roest verwijderen door Ton doet wonderen.
 
gefeliciteerd Simply, weer een beest minder .. ;) vond je toch al hardvochtig toen Gerben vroeg, joh laat die lieve hondjes nou gewoon binnen ... maar een ratbike tja die hoort buiten te staan nietwaar? en waar staat het maaimachientje nu? of mag die ook al niet naar binnen? Ik geef Gerben groot gelijk dat hij jou af en toe ook even van de buitenlucht laat proeven, dan leer je hoe waardevol je plaats binnen is .... Geef je het even door aan Gerben: Cool !
 
nouuuu
ik ben hartstikke lief O-) O-)
en die hondjes,haha geloof me dan had jij geen soep en broodjes gehad hoor,die waren dan allemaal in die lieve bekkies van die ozo lieve hondjes verdwenen,en anders wel met het kleine poezelige staartje van dat iets grotere hondje van tafel geveegd
potjandriedubbeltjes huh hardvochtig ;)


aan gerbert doorgegeven hij moest wel lachen
grommerdegrom B|
 
Laatst bewerkt:
okay okay ... ik zwicht voor dat argument! aan mijn broodjes geen polonaise ... ! hihi ..
 
Ton, proficiat met je nieuwe aanwinst.... *O* ziet er niet echt verwaarloosd uit zo op de foto :? Is het een project van je? of ga je er echt ook op rijden...... 8-) Enne: kun je die Rebeltassen ergens bemachtigen??? :]
 
Zegguhhh... meneer die de Rebel tassen graag wil bemachtigen...wij allen zitten nog op een beloofde foto van jou te wachten waarop jouw eega staat, zittende op jouw Rebel... *O* . Hoe zit dat fotograaf hahaha...we wachten al een kleine 3 maanden...duurt langggggg.

{btw. heb jij het beloofde schildje van het stepje al naar mij toegestuurd?...ik heb nl. nog steeds niets ontvangen :N }
 
Laatst bewerkt:
Zegguhhh... meneer die de Rebel tassen graag wil bemachtigen...wij allen zitten nog op een beloofde foto van jou te wachten waarop jouw eega staat, zittende op jouw Rebel... *O* . Hoe zit dat fotograaf hahaha...we wachten al een kleine 3 maanden...duurt langggggg.

Soms komt het goede langzaam....... _O- :]


{btw. heb jij het beloofde schildje van het stepje al naar mij toegestuurd?...ik heb nl. nog steeds niets ontvangen :N }
Ja, is al op de post.... dus zal spoedig binnenvallen.... :]
 
Laatst bewerkt:
Thnx Rob...zodra die binnen is zal ik het direct laten weten...nu nog het beloofde 'statie-portret'.. 8-) ..jij zegt nl. dat je zo'n bijzonder idee hebt...nou Rob...laat maar eens zien, wij zijn zéér benieuwd en wachten al TE lang :Z ...zet je vrouw eens op het zadel :W .

[ en nu geen {goedkope} uitvluchten meer, die kennen we nl. al _O- ]
 
Laatst bewerkt:
-------------------------------------------------
@allen:
Nog even iets heel anders: ik kwam op een amerikaanse site de 'echte' originele OEM sissybar tegen. Wie heeft deze ook ?
--------------------------------------------------
Als het goed is dan is deze van een 250 cctje, ik heb hem zelf ook thuis gehad....deze heeft de gaten helaas anders zitten dan de 450.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan