Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik ben voor manuela aan het snuffelen voor motor tassen.

Er zaten er bij toen we de rebel kochten maar die zijn vele maten te groot.
Zou iemand die tassen heeft mij de maten kunnen doorgeven? Ook van de flappen die onder het zadel doorlopen.

Groeten uit ewijk

frank
 
Foto-AOCSDDE3.jpg


lange mouw 25.00

ik ga er 1 bestellen met lange mouw
 
hallo,

ik ben voor manuela aan het snuffelen voor motor tassen.

Er zaten er bij toen we de rebel kochten maar die zijn vele maten te groot.
Zou iemand die tassen heeft mij de maten kunnen doorgeven? Ook van de flappen die onder het zadel doorlopen.

Groeten uit ewijk

frank

Frank de flappen zijn instelbaar maar mogelijk word je op deze site wat wijzer
http://www.ledriesales.nl/pdf/catalogue.pdf

@: Rob pagina 14 Staat de rebeltas

Heel veel leesplezier er staat van alles in
 
Laatst bewerkt:
Frank de flappen zijn instelbaar maar mogelijk word je op deze site wat wijzer
http://www.ledriesales.nl/pdf/catalogue.pdf

@: Rob pagina 14 Staat de rebeltas

Heel veel leesplezier er staat van alles in

he bedankt ik zal eens kijken maar op zich hoeft er niet perse rebel op te staan stel dat er ooit een andere :X komt

maar als er iemand de maten heeft hoor ik dat alsnog graag sommige sites werken met maten en largge medium etc. Flappen zijn verstelbaar dat weet ik maar die inkort ruimte is niet onbeperkt.

frank
 
Laatst bewerkt:
Hey Rob, Misschien heb ik iets gemist hoor.... maar zouden we ergens deze maand niet een keer daar heen komen?

Goos
 
Hey Rob, Misschien heb ik iets gemist hoor.... maar zouden we ergens deze maand niet een keer daar heen komen?

Goos
Nee Goos, je hebt niets gemist, ik had eerder het plan om mijn verjaardag te vieren hier, maar door omstandigheden is dat niet doorgegaan....... (mijn verjaardag wel, maar het vieren niet) :]
 
ah zo... okwe, ik kwam er op omdat ik zo eens in mijn agenda aan het bladeren was en het tegen kwam.

@ROB,VEUS, RP:Nog iets anders bij mij is één van de laspuntjes van het balhoofd logo al losgekomen B| nou weet ik dat die van mij het slechts gelast was... maar kiek er eens ff na, gewoon voor de zekerheid.

Goos
 
ah zo... okwe, ik kwam er op omdat ik zo eens in mijn agenda aan het bladeren was en het tegen kwam.

@ROB,VEUS, RP:Nog iets anders bij mij is één van de laspuntjes van het balhoofd logo al losgekomen B| nou weet ik dat die van mij het slechts gelast was... maar kiek er eens ff na, gewoon voor de zekerheid.

Goos
Heb er regelmatig naar gekeken, zoals je al had gezegd toen je hem kwam brengen, en er is niets losgegaan...... ook niet tijdens het rijden op behoorlijk slecht wegdek...... Nee, je hebt werkelijk vakwerk geleverd........ :} :]
Je kunt bij de jouwe toch nog wel een nieuwe las leggen........ :?
 
Laatst bewerkt:
ah zo... okwe, ik kwam er op omdat ik zo eens in mijn agenda aan het bladeren was en het tegen kwam.

@ROB,VEUS, RP:Nog iets anders bij mij is één van de laspuntjes van het balhoofd logo al losgekomen B| nou weet ik dat die van mij het slechts gelast was... maar kiek er eens ff na, gewoon voor de zekerheid.

Goos

zal morgen eens kijken bij goed daglicht Goos!

@simply: leuk shirtje Simply, maar heb al voldoende voorzien van Rebel shirts. Heb je al een exemplaar gekocht/besteld? ik wil hem graag zien als je hem aanhebt de 10-10e
 
Heb er regelmatig naar gekeken, zoals je al had gezegd toen je hem kwam brengen, en er is niets losgegaan...... ook niet tijdens het rijden op behoorlijk slecht wegdek...... Nee, je hebt werkelijk vakwerk geleverd........ :} :]
Je kunt bij de jouwe toch nog wel een nieuwe las leggen........ :?
ja hoor, ik heb hem al gerepareerd en meteen ook even de dooie vliegen er af gehaald.
 
heb er even naar gekeken nu en hij zit nog steeds moervast, Goos ! ik denk dat jij bij jezelf even niet niet de goede las gemaakt hebt. Trilt jouw rebel gemiddeld meer dan de die van anderen denk je?
 
Ja, dan doe ik ook maar een duit in het deel 3 zakje.
Ik heb de rebel van Rood naar grijs gespoten en ik ben best tevreden.
al aardig wat miles gereden en ik moet zeggen hij blijft het goed doen.
Binnenkort een beurtje zelf uitvoeren, dwz olie en filter en de koppelingsplaten vervangen omdat die als het warm is af en toe wil slippen.
Mooi klusje voor de winter.

Bebri: kun je PB aanzetten? misschien kunnen we elkaar eens ontmoeten als ik in de buurt ben. Die kans zit er namelijk in! Dan kan ik via PB je wel bereiken, want op een email van mij naar jou komt geen reactie. misschien dat dat fout in je profiel staat?
 
Laatst bewerkt:
heb er even naar gekeken nu en hij zit nog steeds moervast, Goos ! ik denk dat jij bij jezelf even niet niet de goede las gemaakt hebt. Trilt jouw rebel gemiddeld meer dan de die van anderen denk je?
Het ligt inderdaad aan het laswerk, die van mij was steeds de eerste bij elke bewerking. Nope ik denk niet dat niet van mij meer trilt dan een andere rebel.
 
@ Frank...je vroeg om wat maten van de tassen...ik heb net ff gemeten. De tassen op mijn Rebel zijn 35 cm. breed [van het zadel naar het achterlicht], 29 cm. hoog en 15 cm. diep. Zowel hoog, breed als diep zijn een beetje vreemd uit te leggen hier.

Als jullie een x in de gelegenheid zijn, kom dan even kijken naar de tassen en naar de constructie hoe ze bevestigd zijn. Joost heeft hiervoor een prachtige oplossing gemaakt waardoor de tassen heel éénvoudig te demonteren zijn en het achterspatbord in zijn geheel zichtbaar blijft. :W
 
@ Frank...je vroeg om wat maten van de tassen...ik heb net ff gemeten. De tassen op mijn Rebel zijn 35 cm. breed [van het zadel naar het achterlicht], 29 cm. hoog en 15 cm. diep. Zowel hoog, breed als diep zijn een beetje vreemd uit te leggen hier.

Als jullie een x in de gelegenheid zijn, kom dan even kijken naar de tassen en naar de constructie hoe ze bevestigd zijn. Joost heeft hiervoor een prachtige oplossing gemaakt waardoor de tassen heel éénvoudig te demonteren zijn en het achterspatbord in zijn geheel zichtbaar blijft. :W

he anke bedankt. Dat is misschien wel een optie ja.

kwam deze site nog tegen heeft ook wel redelijk keuze.
http://www.elsware.nl/contents/nl/d2.html


groet frank
 
Laatst bewerkt:
Hallo weer,
Ondanks goeie verwachtingen komend weekend ga ik toch maar niet (ver) rijden. Nogal last van m'n pols, wat fietsen en motorrijden 'n beetje pijnlijk maakt. Voorlopig maar rust en dan moet 't hopelijk overgaan.
@ Goos, naambord hangt nog muurvast! 500 mijl zowat.
@ Peter, 10-10 vervalt voor mij alsnog, helaas.
@ Topper, ik heb dezelfde maat tassen (koffers) als Anke, maar de bevestiging is bij mij niet zo simpel "eraan-eraf". Da's toch wel onhandig bij bv poetsen en zo. Misschien moet ik nog maar eens goed naar de Joost-methode kijken bij gelegenheid.
 
Laatst bewerkt:
@ Jan...ook jij bent natuurlijk welkom :Y om de Joost-constructie goed te bekijken.

Het is idd een zéér listig systeem. ;) .en net zoals Jan al zegt..mocht je de motor goed willen poetsen, de tassen zijn heel snel te monteren en te demonteren.
Daarnaast heb je geen tasafhouders meer nodig en wat ik erg belangrijk vond is dat het spatbord in zijn geheel zichtbaar zou blijven.

:Z En nu slapen...welterusten :z .
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een fiets voor de winter, en voor door de stad te crossen..

Ik kan een kawasaki 305 (amerikaan ) kopen voor 250 eurie. Erg netjes onderhouden door een poetser. Voor hetzelfde bedrag kan ik een Rebel 250cc kopen (amerikaan), er is "wat werk aan", morgen hoor ik wat dat inhoud.

Jullie zouden natuurlijk voor de rebel gaan, mijn vraag is waarom? Wat zijn de voordelen van deze fiets?

Thx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan