Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou stormkraai, hoe zit het met je lichaamslengte? en welke zithouding prefereer je? sleutel je eventueel wel wat aan een motor?
 
Ik heb net 1,5 jaar mijn rijbewijs, ik heb een VX800.
Ik ben 1,78m, heb een technische achtergrond. Ik heb voor de lol een cx500 gekocht en opgeknapt (vuiltje in de carburateur, liep over) accu en vloeistof enz..en heb hem weer goed lopend gekregen. Ik heb die motor verkocht en wil van de winst misschien deze kopen..

Zijn dit technisch moeilijke motoren?
 
ze zijn technisch juist makkelijk en toegankelijk, al spreek ik dan juist voor de 450, de 250 wijkt meer af dan je zou denken. ik vind je aan de lange kant voor deze motoren, ik ben zelf 176. het gaat wel maar soms is de houding vermoeiend op langere ritten. maar ik heb het er voor over omdat ik de 450 dan een hele mooie motor vind en de 250 ook wel maar ik vind het vermogen te laag, de 450 heeft net dat beetje meer om lekker over de snelweg heen te kunnen, de 250 vrees ik zal maar met moeite mee kunnen komen. aan de andere kant is in de stad een 250 zeer licht en wendbaar, tis maar wat je er mee wilt
 
Laatst bewerkt:
welterusten.. ik ga slapen nu, tis al behoorlijk laat en het was een vermoeiende dag en morgen weer een lange dag!
 
Dank je,

Ik zou het liefst een proefrit maken op een rebel in de buurt van eindhoven..het is nogal ver weg, en t zou jammer zijn als ik aan andere kant van nederland afknap op het vermogen..
 
Hey mensen,

hoe zit het as zondag met het ritje in de achterhoek??

goos
 
Hoi Goos,
Ja, daar had ik wel zin in, maar dat is al snel 300 km op en neer voor mij. Gewoonlijk kan dat wel, maar ik zit met een pijnlijke pols. (Links, dus een muispolsje is dat niet hoor, ben rechts. Kun je ook politieke rsi krijgen?), meer dan wat kortere ritten, dat gaat nu even niet. Rust en nog eens rust moet 't doen. Jammer, jammer, temeer omdat ik de wereldberoemde Peterrebellunch ook al moet missen.
@Stormkraai, je mag wel een ritje op m'n rebeltje maken hoor! Bent meteen verkocht....
Maar 250, daar moet je echt zin in hebben. Woon-werk zonder haast of snelweg, dat zal wel lukken.
 
@goos: ik zie me niet meegaan want ellen komt dan net terug uit La France .. dus dan zijn alle kids er en kan ik het niet maken om er tussenuit te gaan hoe graag ik ook zou willen
 
Foto-6374HUUU.jpg


mijn navigatietassie is binnen ga hem van de week even uitproberen
 
:] -->Goos :] -->Lydia , zo dat was een lekker ritje achterhoek!!! jullie hebben echt wat gemist hoor! O-)
 
Hallo (mede)Rebelbezitters,

Even kennismaken

Ik ben Frieda, 46 jaar oud/jong en woon in Arnhem ben bezig mijn motorrijbewijs te halen en sinds enige tijd in het bezit van een Rebel 450 (Candy Red).
Gekocht op marktplaats en gelijk verliefd op natuurlijk.

Zo gekocht,

Foto-AS3WEJ7J-D.jpg


Zo istie nu,

Foto-63NSYHWP-D.jpg


Ik heb pas ontdekt dat er een Rebelclubje is hiero met veel technische informatie en liefhebbers
van deze fiets.
Als er weer ergens een meeting is en ik heb mijn rijbewijs gehaald dan ben ik van de partij om lekker ergens rond te touren.
Lijkt me best gezellig.

Groetjes Frieda
 
Laatst bewerkt:
Hallo Frieda, welkom op het forum...... :W Hopelijk haal je je rijbewijs "snel" dan zien we je vast wel op een meeting...... maar tot die tijd kun je je ei ook hier op het forum kwijt... :] Het lijkt trouwens een mooie motor........ RP zal blij zijn dat ie rood is....... *O* :]
 
Laatst bewerkt:
ja frieda, zeker weten! en ook nog eens dat je niet zo ver hier vandaan bent. ik wil graag kennis komen maken dan praten we meteen bij en misschien dat ik ik je ergens mee kan helpen. stuur maar een PB dan kom ik langs en maken we een foto met de twee rebels.
 
Laatst bewerkt:
jahoor peter heeft weer een slachtoffer hahaha
lijkt sprekend op de jouwe Peter,zouden het zusjes zijn
leuk leuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan