Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
JOEHOE. Ik heb mijn eerste legale kilometers volbracht!
Ik ben inmiddels op mijn werk en iedereen vindt hem mooi of groot of monsterlijk groot!

Vanmiddag maar eens kijken of ik nog kan dijkjes schrampen!

(JA ik doe voorzichtig)!

Fijn he?!!!!!! , om voor het eerst op de motor van je eigen keuze (pk's) te mogen rijden.
Ik ben nog steeds in de wolken, en het wordt weer aardig motor-weer .
 
Hoi allemaal,

Terug van kamp, vakantie en werkdruk bleek ik nogal wat gemist te hebben!

@Frieda: gefeliciteerd
@Frederik: welkom
@Rob: sterkte!
@kabouter: moeilijke keuze, stond ik ook voor. Maar was verliefd op de Rebel250 en rij er nu 1,5 met plezier op. 115 op de snelweg is prima en hard zat voor mij. Vrachtwagens ben je altijd zo voorbij en hij is heerlijk wendbaar. Ik zou zeggen: kies diegene waar je hart en vertrouwen ligt!
@iedereen die ik vergeet: gefeliciteerd/welkom/succes!

Leuk dat er zoveel 250's bijkomen, maar vooral dat de club groeit. Ik doe mijn best voor 10-10-10. Nogal veel te doen die dag, krijg je met zo'n datum.

Veel plezier met het mooie weer!!

Rozemarijn
 
het motorrijden is echt heerlijk.. hij heeft zoveel vermogen!
trouwens nog eventueel een datum dat we elkaar kunnen ontmoeten: 12-09-2010
De Motor Forum Mega Meeting.

Wie komt er??

Gr. Lydia
 
Hoi Lydia, wij zijn natuurlijk van plan om {mits het weer het toelaat} naar de MFMM te rijden :] :] + motorrijder in spee.

De dag ervoor is wel druk, Sjoerd mag een hele dag als 'gastspeler' mee acteren met het Middeleeuws Genootschap Monnickendam . Dus ook ff afwachten hoelaat we die dag weer thuis zijn etc.

Dat de VFR je bevalt is gewèldig *O* ...nu moet Goos 'achter de feiten' [het geweld hihi] aanhobbelen _O- . Gaat hem wel lukken en anders pakt hij gewoon z'n 'reserve' motor hè ;) .
 
Laatst bewerkt:
Wie weet waar dit voor dient. Ik bedoel het zwarte plaatje met die twee gaatjes erin.


full
 
Geen idee Ineke, het zit er bij mijn Rebel niet op iig. Ik zie ook iets blauws ???, ook dat is 'onbekend'. Lijkt wel of het 'geheel' de vering omhoog houdt.
Hoe zit dat aan de andere kant van je motor...zit het daar ook op dezelfde manier?
 
Sorry van het grote plaatje. Nee het zit alleen links en zit ook vast aan het frame. Het is net of dat daar iets hoort te zitten alleen wat? Dat blauwe is het blauw van mijn motor.
 
Bij mijn weten [ben weer ff naar de motor gelopen om te checken] hoort daar verder niets te zitten...misschien is dat bij een 250 [want jij hebt een 250 toch?] anders. Maar ik heb mijn twijfels hierover :? .

Misschien had de vorige eigenaar er een beugel aan zitten...kon zijn bidon met vocht op een makkelijke manier meegenomen worden _O- . En dat brengt ONS direkt wéér op een lumineus IDEE *O* .



{En dat blauw hihi, had kunnen weten dat je motor blauw is natuurlijk...maar het lijkt net alsof het blauw rubber [slang ofzo] is...wat tussen die vering zit. :+ }
 
Laatst bewerkt:
Anneke gaat ook mee naar de megameeting daarna gaan we naar amerfoort naar de customshow net als die in zeist maar dan met een grote braderie door de binnenstad.
 
Anneke gaat ook mee naar de megameeting daarna gaan we naar amerfoort naar de customshow net als die in zeist maar dan met een grote braderie door de binnenstad.


[me=] Anke houdt wel van dat soort evenementen woeiiii[/me] *O*


Note to self: zoon naar de buren/oma whatever !!! *D


Maar 200 verschil })


Rocker kan TELLEN !!! :o :W
 
Laatst bewerkt:
gezellig! zie ik jullie eindelijk daar weer een keertje.

net nieuwe motorhoes gekocht maat xxxxxxxxlll ofzo.
mijn motor is toch wel groot (stiekem best wel een beetje irritant want hij is helemaal niet zo wendbaar en licht).

gr. lydia
 
Goeiemorgen allemaal! Volgens mij zitten jullie allemaal te slapen ... op ééntje na, want die is vandaag jarig ..... wie o wie .... ik weet het wel:

ROB: VAN HARTE GEFELICITEERD!

full
 
Laatst bewerkt:
je kunt de datums zien als je op de naam boven het icoontje van een MF-persoon klikt, ineke57. mits de persoon het zelf (goed) ingevuld heeft in zijn profiel natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan