Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
se non migliore moto guzzi })
e divertimento ribelle ;)

Alcune sono ben rebles.......... :P
 
Laatst bewerkt:
Hierin heb je volkomen gelijk Rocker
g035.gif







* Zoooo....ook weer een ouwe man voor heel even een beetje gelukkig gemaakt. Makkelijk gaat dat toch hè *D
 
Laatst bewerkt:
Meisjes, vrouwen, dames...gaan er ieder jaar dat erbij komt zowel innerlijk als uiterlijk op vooruit *O*

Jongens, mannen, heren...takelen langzamerhand af. Tis een bittere pil, ik weet het, kan er ook niets aan veranderen...je zult het ermee moeten doen :Y
 
Laatst bewerkt:
Meisjes, vrouwen, dames...gaan er ieder jaar dat erbij komt zowel innerlijk als uiterlijk op vooruit *O*

Jongens, mannen, heren...takelen langzamerhand af. Tis een bittere pil, ik weet het, kan er ook niets aan veranderen...je zult het ermee moeten doen :Y
_O-
kost wel veel geld :?
haren kleuren
potjes crème
faceliften
enz enz.
 
Da's idd het uiterlijk Rocker en tegenwoordig doen de mannen er niet voor onder. Sterker nog...... Nou ja, dat weet je zelf wel :}

Maar nu het innerlijke aspect Rocker...hoe verklaar je dat? :W
 
Da's idd het uiterlijk Rocker en tegenwoordig doen de mannen er niet voor onder. Sterker nog...... Nou ja, dat weet je zelf wel :}

Maar nu het innerlijke aspect Rocker...hoe verklaar je dat? :W

oke
Uiterlijke schoonheid is een reflectie van innerlijke schoonheid.
mannen gebruiken in de regel minder of geen cosmetica, hebben dat ook niet nodig.
want ze hebben meer innerlijke schoonheid.
hoeven daardoor minder de buitenkant te camoufleren (uiterlijke schoonheid)

slaap zacht :j
 
Hallo allemaal, ik vrees dat ik hulp nodig heb, ik geraak maar niet verder met de restauratie van mijn Rebel 250 '85
Heb accu, benzinetank, luchtfilter, motorolie remvloeistof vervangen
carburator gereinigd met carb cleaner (reeds 5 maal) telkens meerdere dagen in carb cleaner laten liggen, en met ijzerdraadje alle openingen gecontrolleerd en ziet er ogenschijnlijk netjes uit.
Resultaat , mooi lopende motor stationaire en op hoge toeren ,echter bij versnellen gaat de moter haperen en sputteren, eens gewenste snelheid loopt alles weer mooi. Kan dit komen door het niet vervangen van de dichting in de vlotterkamer of is dit aan iets anders te wijten ?
ik begin stilaan de moed te verliezen.

Groetjes

Geert
 
Is wel heel exclusieve uitvoering
Van MOTO guzzi
Vast veel waard ( had nog nooit n guzzi geduwd)
Kan nu ook van r lijstje to do gestreept worden
Op 2 staat n harley
 
Yep daarom ook geen eigen harley parkinson
Maar aleen helpen duwen hahaha
Daarna met t knopje mn eigen nike starten
Om te laten zien hoe t moet
 
Hallo allemaal, ik vrees dat ik hulp nodig heb, ik geraak maar niet verder met de restauratie van mijn Rebel 250 '85
Heb accu, benzinetank, luchtfilter, motorolie remvloeistof vervangen
carburator gereinigd met carb cleaner (reeds 5 maal) telkens meerdere dagen in carb cleaner laten liggen, en met ijzerdraadje alle openingen gecontrolleerd en ziet er ogenschijnlijk netjes uit.
Resultaat , mooi lopende motor stationaire en op hoge toeren ,echter bij versnellen gaat de moter haperen en sputteren, eens gewenste snelheid loopt alles weer mooi. Kan dit komen door het niet vervangen van de dichting in de vlotterkamer of is dit aan iets anders te wijten ?
ik begin stilaan de moed te verliezen.

Groetjes

Geert

dan komt er tijdens de acceleratie te weinig brandstof in de cilinder.
bijv. omdat deze te arm staat afgesteld, gasnaald te laag, verstopt iets...
om er zeker van te zijn dat dat het probleem is--> ff gaan rijden met de choke er vol op. als de motor dan van onderuit lekker door trekt en niet inhoudt weet je waar je ergens moet gaan zoeken. (naja door trekken met een rebel 250 :+)

Goos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan