Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IV

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
En het 4e deel van de Supermotard circuitdag voor BEGINNERS staat alweer in de startblokken! Op maandag 24 augustus gaan we (de Gelderse Supermotardclub - GSM) wederom naar het circuit toe (De Pottendijk in Emmen).
De voorwaarde is weer hetzelfde als de vorige keer: we kunnen de baan huren mits we, indien noodzakelijk, maximaal 1 x per uur de ruimte geven voor een run van de huurkarts (zo'n run neemt incl. in en uit rijden 15 minuten in beslag).

Nog even ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

Daarnaast is de circuitdag dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de trainingszondagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel jongens (en waar blijven de meiden? Ik ben zo alleen... :+ ) die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen O-) , over zo'n baan te rijden :Y . Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden :N . Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR 15 augustus €100,- over te maken! Op de circuitdag zelf krijg je dan (afhankelijk van het aantal deelnemers) geld terug! En niet komen is geld KWIJT! En niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).

MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 15 augustus VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS
Supermotard circuitdag voor beginners deel II
Supermotard circuitdag voor beginners deel III

1. ;-Diana *O*
2. TheMechanic *O*
3. Sid Vicious *O*
4. Jelmah
5. KX500freak
6. The Beerhunter *O*
7. coenicrossi *O*
8. Ray600 *O*
9. Jef0611 *O*
10. TopcatsGEX *O*
11. Melqwel *O*
12. TvT *O*
13. Speedhouse *O*
14. Jay111 *O*
15. Broer van Jay111 *O*
16. BanditGSF400 *O*
17. Robert *O*
18. vriend van TvT *O*
19. vriend van BanditGSF400 *O*
20. Rob
21. Meeh *O*

Een *O* wil zeggen dat de betaling binnen is.

Niet:
5. Joris
14. Allard
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er bij!
Hoop Melqwel ook anders heb ik een vervoers probleem...
Wie komt er in de buurt van Arnhem/Velp voorbij?
 
he mooi kan ik m,n nieuwe onderdelen weer testen.
zet mij er maar weer bij hoor. :] mooi begin van m,n vakantie
 
Laatst bewerkt:
Ah jammer, dan zit ik in België, me klaar te maken voor kartcircuit Spa ;) (Als 'ie open is, ze verbouwen de baan geloof ik).
 
@ giacomo; wat voor supermoto heb je dan? Ik zie dat je uit warnsveld komt, maar ik ken je niet?
 
ben er dit keer niet bij. kom dan net terug van vakantie en heb geen vervoer.

hopelijk in september weer :)
 
Ik sla m ook weer even over...donderdag weer supermotoschool en kga misschien naar Joure eind augustus. Spaar liever mn benzine daarvoor :)
 
nieuwe rem moet er nog op en dan wachten op mijn nieuwe loon, pak bestellen van gimoto..
dan moet ik de volgende keer er ook bij kunnen zijn!!
 
Ik sla m ook weer even over...donderdag weer supermotoschool en kga misschien naar Joure eind augustus. Spaar liever mn benzine daarvoor :)
alweer naar de supermoto school?
doe je wel rustig aan? nog ff en jij knalt iedereen voorbij op je honda :]
 
Vakantie tijd???

Ik ga ook niet mee (verhuizen), maar we moeten toch wel ff 20 man krijgen!
Als we dit jaar ook 5de trainingen kunnen regelen, dan gaan Diana en ik ook weer met goede moed de planning voor 2010 opstellen!
Uiteraard hebben eerdere deelnemers dan voorrang dus zorg er voor dat deze dag door gaat!
 
Zou heel graag meedoen, maar kom dan net terug van vakantie.
Volgende keer ben ik er weer bij!
 
Yo iedereen.
Ik heb vorige keer meegedaan (22 juni geloof ik) en zou graag weer mee willen. Ik ben niet lid van de GSM, kom er wel vandn, Apeldoorn. Als ik daarvoor lid moet worden vindt ik dat ok. 24 aug heb ik alvast vrij genomen en zie er naar uit.
Als het kan maak ik het geld wel over Diana..:)
Vandaag overigens heerlijk gereden met marcel van drunen tijdens zijn les op de Landsard in Eindhoven, kan ik wel aanbevelen...
 
Yo iedereen.
Ik heb vorige keer meegedaan (22 juni geloof ik) en zou graag weer mee willen. Ik ben niet lid van de GSM, kom er wel vandn, Apeldoorn. Als ik daarvoor lid moet worden vindt ik dat ok. 24 aug heb ik alvast vrij genomen en zie er naar uit.
Als het kan maak ik het geld wel over Diana..:)
Vandaag overigens heerlijk gereden met marcel van drunen tijdens zijn les op de Landsard in Eindhoven, kan ik wel aanbevelen...
:Y was daar ook vandaag :}
 
Ik rij met een mede gsm'ert mee.
Dus Diana je kunt Melqwel er ook bij opzetten (vlgs mij staat ie ook bekend als Melvin....)
Vóór de 15e zullen we netjes het geld overmaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan