te koop GSXR reistas beugels

erwinvangeel

MF veteraan
19 okt 2008
1.178
0
Dordrecht
aangezien de standaard kleine beugel mij te duur was (160euro). heb ik zelf een paar beugels gemaakt.

na de vakantie zal ik ze toch niet veel meer gebruiken dus wie wet kan ik er iemand blij mee maken.

beugels steken uit en zorgen samen met het duozitje voor een ''draagvlak''.
ze moeten gemonteerd worden op de gaten van de passagiers voetsteunen.

zelf kun je hier een spin van spanbanden omheen trekken. dit bleef bij mij in ieder geval uitstekend zitten.(ook op hoge snelheid)

hier 2 foto's
w71wnc.jpg

28rnybo.jpg


bieden maar.

groeten,

erwin
 
hey hoe was je vakantie ?

ha bob!

supervet...rijden in de dolomieten is zeker een aanrader...omgeving is mooi..en veel leuk bochtenwerk.

alleen wel eerder terug dan gepland...de koelfan sloeg niet meer goed aan:( , pas nadat je hem met de hand een slingertje geeft gaat hij draaien (en niet eens voluit)...

een stuk oostenrijk ging goed...bovenin de bergen redelijk koud (grossglockner etc)..maar italie zou hij niet redden in het gewone verkeer.

volgend jaar iig weer..dat zeker ;)
 
Kan ik ze reserveren. Niet voor mij, maar voor een maatje. Misschien heeft hij interesse...

Je hoort meer van mij!
 
Ik heb wel interesse.. Welke bedrag had je in gedachten?

40e per beugel..dus zeg maar 80 totaal..ben er wel even zoet mee geweest...

en vind hem praktischer dan de originele beugel, zie hieronder de originele beugel:

http://www.mdi-online.nl/webshop/artikel.aspx?lang=nl&id=ceada712-3a6a-489c-a3c0-a4e203909fff

ik hoor het wel.
 
zeker, erg mooi!

als er nog veel belangstelling is, kan ik nog eens nadenken om nog een/wat setjes te maken?

erwin
 
Ik heb iig lang gezocht naar zo'n beugel! mijn bikevakantie zit er al op maar dan ben ik voor volgend jaar alvast voorzien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan