300 voorwiel???

roelandf

Rookie
3 aug 2009
13
0
Ik speel al een tijdje met het idee om een eigen motor te laten bouwen (zelf nul ervaring en geen plaats).
Wat mij stylistisch erg interessant leek was een 300 band als voorwiel, heeft iemand daar ervaring mee, bijv. rij-impressie, bestaande voorvork voor zoiets?
 
Die rij-impressie zal wel leuk zijn, jah....

_O-
 
Laatst bewerkt:
Dat leek me ook al het grootste probleem, dat sturen.
Is een 200-band als voorwiel dan de breedste die er is?
 
Ik speel al een tijdje met het idee om een eigen motor te laten bouwen (zelf nul ervaring en geen plaats).
Wat mij stylistisch erg interessant leek was een 300 band als voorwiel, heeft iemand daar ervaring mee, bijv. rij-impressie, bestaande voorvork voor zoiets?

er zijn betere manieren om je geld weg te gooien :P alles boven de 200 rijdt al als een zwabber wanneer je het achteraan monteert. Een 300 band aan de voorkant betekent dat je je fiets alleen als showmotor kunt gaan gebruiken :+ leuk om te hebben, maar rijden wordt niets meer :N
 
_O- Een 180 voor stuurt amper, en dan moet je hem bijna de rotonde's overdrukken anders ga je rechtdoor, kweet nie hoe je aan zo'n onzinnig idee komt trouwens, misschien ooit iets gehoord?? :z :z
300 zit altijd achter en gemiddeld een 160/170 voor maar dan houdt het wel op.
Misschien eens een keer een bikers programma gaan kijken. |(
 
Laatst bewerkt:
Ik speel al een tijdje met het idee om een eigen motor te laten bouwen (zelf nul ervaring en geen plaats).
Wat mij stylistisch erg interessant leek was een 300 band als voorwiel, heeft iemand daar ervaring mee, bijv. rij-impressie, bestaande voorvork voor zoiets?

Aangezien je 0 ervaring hebt, misschien eerst eens zo beginnen als op de volgende foto :W
wood_bike.jpg
 
Laatst bewerkt:
bezuinig je wel gelijk op de standaard, die heb je namelijk ook niet meer nodig
 
als je de banden wat leeg laat niet.

waarom bedenkt TS geen nieuwe hype? bijvoorbeeld heftruckbandjes... 8-)
 
Ga dan meteen voor de 400.

Een 300 band is zooo 2008 :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan