PowerPlus motorbok achter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Na aanschaf van een andere motor past mijn huidige bok er niet meer onder en heb ik een andere overgenomen, dus vandaar dat mijn paddock eruit mag.

D'n dizze is ut:
new%20front%20paddock%20stand.jpg


(vast)Prijsje: 20 euro.
Het ding staat in Geldrop, verzenden kan ook, maar de kosten zijn voor de koper!!

groet,
John
 
Laatst bewerkt:
Waar is hij te bezichtigen ? Als ie past, en je woont enigsinds in de buurt wil ik hem wel voor 20 euro van je overnemen denk ik...
 
Johnnn,

je kan ook eventueel gewoon de andere paddock adapters kopen, kosten ongeveer 15,- euro.
(alleen als het naturlijk voor de rest met de breedte wel gewoon allemaal gaat)

iig succes,

Motor-smurf
 
Is de diameter van dat opzet-stukje universeel dan?

Bij de meeste zaken waar ik ben geweest verkopen ze alleen complete beugels.
 
Bij de meeste zaken hebben ze alleen de adapters met de vierkante stangen (tenminste bij mij in de buurt).
Ik had mijn paddockstand online gekocht, wilde daarna toch ook de andere en ben gaan zoeken.
Bij de zaken in de buurt niet gevonden en online wel, die hadden de ronde versie.
Kijk anders hier even -> motorpartsonline

succes
 
Johnnn,

je kan ook eventueel gewoon de andere paddock adapters kopen, kosten ongeveer 15,- euro.
(alleen als het naturlijk voor de rest met de breedte wel gewoon allemaal gaat)

iig succes,

Motor-smurf

Dat gaat niet lukken denk...

Iets met rond en vierkant... ;)
 
De foto die jij plaatst van wat jij nu hebt en naar de andere adapter die je wil hebben,
daar kun je ook naartoe als je gewoon een andere adapter koopt.
Je hebt nu een ronde stang bevestigd door je paddock stand.
dus dan ge je van rond naar rond.
Als het lukt met de breedte (omdat het er eigenlijk een is voor de voorkant) dan is dat geen probleem en hoef je niet een nieuwe complete paddockstand te kopen.
Of gaat het erom dat je van de ronde stang bevestiging af wil en naar een vierkante toe wil ??
Ik dacht namenlijk dat het je ging om de adapter.
Maar jouw keuze en jouw geld :)

Motor-smurf
 
had gereageerd bij je topic gevraagd... maar deze heeft de moderator weggehaald.
dus nog een x IJsselstein (Utrecht) 30 euro en de vorkjes zijn te verstellen dus universeel..
nieuwprijs van de stand was geloof ik 69 euro..
 
had gereageerd bij je topic gevraagd... maar deze heeft de moderator weggehaald.
dus nog een x IJsselstein (Utrecht) 30 euro en de vorkjes zijn te verstellen dus universeel..
nieuwprijs van de stand was geloof ik 69 euro..

Shit, die andere Ijsselstein is een stuk dichterbij.. Is verzenden mogelijk?
 
'Paddock-stand achter koop/ruil' > 'PowerPlus motorbok achter '
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan