yamaha fzr1000 voorrem upgrade!!

chrisjemol

MF veteraan
24 okt 2007
9.344
136
Geertruidenberg
hey omdat ik mijn fzr1000 ga verkopen heb ik hier wat spul over:
is bedoeld om de remmerij van je fzr ff wat up te graden. het betreft:

- gloednieuwe remschijven nog geseald in de verpakking!!
- stalen remleidingen inclusief t-stuk
- supernette bluespot 4-zuiger remklauwen van een r1 (passen zo op de fzr ) met nieuwe klauwen erin

deze set kan in zijn geheel weg voor 250 euro.

bij interesse: cmtheman AT hotmail DOT com of 06 - 15437946

(trouwens ook nog een set originele remschijven en remklauwen met nieuwe blokken te koop voor 100 euro tezamen)
 
Laatst bewerkt:
dat zou ik niet zo 1-2-3 weten, je zou kunnen opzoeken wat de diameter en de steek van jouw schijven zijn, dan weet je ofdat ze passen
 
Zijn de originele remklauwen 4 zuigerklauwen? De remblokken die erbij zitten zijn ongebruikt? Ik zoek namelijk nog een linkervoorremklauw voor mijn Husqvarna.

Ik doe een bod van 50 euro inclusief opsturen voor je originele remklauwen+blokjes zonder de remschijven :)
 
de originele remklauwen zijn idd 4-zuigerig en de blokjes zijn zgan, wel even gebruikt.
50 ex kan wel, mail me anders ff
 
De linkerklauw komt op een gloednieuwe schijf, dus voor mij moeten de remblokken echt ongebruikt zijn, anders is het zonde van mijn nieuwe schijf. Ik denk er nog even over na :)
 
de remschijven die nieuw zijn zijn als het goed is grimeca (geen wave-discs) nog in de verpakking. De originele zijn 'natuurlijk' originele yamaha schijven.
 
Hey Chris,

Kheb je een mail gestuurd, maar kan morgenvroeg pas weer bij het adres waar je mogelijk op ge-replied hebt. Ik google morgen die schijven wel ff...kheb een kromme..dus...:-)
 
hey Liks, ook hier? ;-) Wat vind jij; zijn die schijven iets? ;-) En zijn die bluespots beter dan Nissin?
 
Ik ben ook wel geintereseert in een linker 4 zuiger klauw. Blokken hoevel voor mij niet nieuw te zijn, Ik hoor wel of danosm nog laat afweten.
 
Oh, en wil je voor mij de aansluitmaten van de remschijven even opmeten? Misschien heb ik daarin ook wel interesse dan.
 
sorry heb ff geen tijd gehad, maar hier zijn de maten:
buitendiameter: 320mm
afstand van bout naar de bout ernaast: +-43mm
afstand bout naar tegenoverliggende bout: +-81mm
dikte remschijven: 5mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan