Remschakelset Honda CBR1000RR 04-07

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nonders die zien er fraai uit

zou dat passen op mijn Suz k7 1000?

zou je anders even de maten van de bevestigings punten willen meten en van het rem cilinder bevestiging

en gaarne je prijs

p.dam16 apeding upcmail puntje nl
 
Nonders die zien er fraai uit

zou dat passen op mijn Suz k7 1000?

zou je anders even de maten van de bevestigings punten willen meten en van het rem cilinder bevestiging

en gaarne je prijs

p.dam16 apeding upcmail puntje nl

geen idee of het past.

de bevestigingsmaten zijn h.o.h. 59mm
de bevestigingsmaat van de remcilinder is h.o.h. 45mm

mocht het passen, laat dan maar weten wat je er voor over hebt.
 
Wat wil je er zeker voor hebben, ik weet namelijk niet wat jij aanemelijk vindt.

ik heb er zelf ongeveer €350,-- voor betaald. Setje is nog geen 3 maand oud.
Heb me oog op iets anders laten vallen. Hoef niet de hoofdprijs maar voor een appel en een ei ga ik het niet naar Belgie iig sturen ;)
 
ik heb er zelf ongeveer €350,-- voor betaald. Setje is nog geen 3 maand oud.
Heb me oog op iets anders laten vallen. Hoef niet de hoofdprijs maar voor een appel en een ei ga ik het niet naar Belgie iig sturen ;)

Dat snap ik, maar mij gaat het om een richtprijs. Ik denk dat het dan voor andere ook makkelijker is.
 
stel dat ik een derde van de nieuwwaarde afdoe, zou het dan interessant worden?
 
stel dat ik een derde van de nieuwwaarde afdoe, zou het dan interessant worden?

Ik zal er eens goed over nadenken, ik nl nog een setje op het oog uit italië die bijna aan de prijs gelijk is wat jij vraagt. Ik weet dat het appels met peren vergelijken is maar ik moet ook op de kleintjes letten. De prijs wat je vraagt is niks mis mee.
Alvast bedankt voor je moeite
 
Ik zal er eens goed over nadenken, ik nl nog een setje op het oog uit italië die bijna aan de prijs gelijk is wat jij vraagt. Ik weet dat het appels met peren vergelijken is maar ik moet ook op de kleintjes letten. De prijs wat je vraagt is niks mis mee.
Alvast bedankt voor je moeite

dan zou ik voor nieuw gaan. :Y


p.s. wat zou je er aan kwijt willen zelf eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
vast prijs maar dan €200,-- opsturen kosten koper.
 
mooi spul geert maar ja de mensen willen altijd
voor een kwartje op de eerste rij zitten :9~~

dank je. En ja dat wist ik ook van te voren. Vind het ook niet erg, het ligt me niet in de weg.
Het is alleen zo zonde als het hier op het schap ligt en een ander er plezier van kan hebben. :]
 
dank je. En ja dat wist ik ook van te voren. Vind het ook niet erg, het ligt me niet in de weg.
Het is alleen zo zonde als het hier op het schap ligt en een ander er plezier van kan hebben. :]
goed bekeken anders lekker laten liggen :Y
het vreet geen brood
 
Laatst bewerkt:
dat past normaal ook op een cbr 600 rr dacht ik .ik toch ooit op me 600 van 2005 een origineel voetsteuntje gemonteerd gehad van een 1000 rr .
200 euro is zeker niet teveel voor iemand die het echt nodig heeft .
 
dank je.

Maar nu weer ff ontopic ;) Mensen die interesse hebben kunnen me mailen of een persoonlijk bericht sturen. Hier posten kan natuurlijk ook. :W
 
Laatst bewerkt:
bekijken onder het genot van een bak koffie kan ook. Moet je wel naar Apeldoorn komen. :]
 
Moet dinsdag naar Almelo op de Blade, dan kom ik langs Apeldoorn.
Vind het een mooi setje, maar even het geld niet. schoppie.

tja das niet handig dan :P maar als je wilt komen kijken omdat je twijfelt. Geen probleem.
 
tja das niet handig dan :P maar als je wilt komen kijken omdat je twijfelt. Geen probleem.

Dank je voor het aanbod, moet eerst morgen een autosloperij in
Almelo bellen voor een onderdeel, als ze dat hebben moet ik
het eerst zien voordat ik het koop, dus ophalen. Voor die sloop-
onderdelen heb ik bijna jou setje |( Maar ja de auto moet rijden.
Maar wie weet over een maandje of 2 als het nog te koop is.
Hou je verkoop topic wel in de gaten, wil ook nog een mooie
demper hebben[ kopen :+ ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan