Streetfighter gsxr 750 '98

Henkamino

MF'er
5 aug 2009
165
0
Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen:

Ik ben Henk en was uitgeken op mijn sradje, maar omdat ik druk bezig ben om mijn El Camino te restaureren Nog een El Camino 1971... bijna klaar - AmerikaanseAutoPagina.com en toch een andere motor wilde, heb ik toch maar besloten om hem te verbouwen i.p.v. een andere motor te kopen. Het is dus een Suzuki gsxr 750 uit 1998 die ik toen ik hem had gekocht meteen een andere kleur heb gespoten.

Ik heb twee weken geleden wat spullen bij JVP-motorproducts Webwinkel besteld, (racekontje, kroonplaat, stuur en koplamp-kuipje) en vorig weekend erop gebouwd. En deze week ben ik er lekker mee naar m'n werk gereden om te kijken of het bevalt :Y. Ik heb maar één foto van het verbouwen, maar zal als ik hem dit weekend uit elkaar haal, wat foto's maken van het koplamp-frame en van het frame voor het kontje (allebei zelf gemaakt). Hier wat foto's van hoe hij was en hij nu is...


Foto0164k.jpg


DSC00157k.jpg


Hondendubbeldekker001k.jpg


Hondendubbeldekker002k.jpg


Hondendubbeldekker003k.jpg


Hondendubbeldekker004k.jpg


Groeten Henk
 
Wat een stoere kont!!! Staat heel goed!

Wat staat er nog meer te gebeuren? Koelvloeistof reservior wegwerken? Uitlaat demper iets inkorten?

Veel succes met je gixxer.

Mazzels.
 
ja ja ziet er allemaal ferm uit .

maar wat mij eigenlijk opviel zijn je paddock stands??
heb je deze zelf gemaakt? zijn ze niet te kort?
 
Bedankt voor de reacties.

Het kontje is inderdaad van een CBR 1000 '09. Ik wil nog een andere demper zoeken, want afzagen is geen optie, vind ik veel te veel herrie (ik rijd er ook woon- werkverkeer mee en heb geen zin om opgewacht te worden). Ik weet nog niet precies wat ik met het koelvloeistof reservoir ga doen, maar lelijk is het wel zo ;) .

Het regent idd SRADjes, komt denk ik omdat ze al een stuk ouder zijn nu, dus ook geen reet meer kosten.

De paddockstands heb ik idd zelf gemaakt en het achterwiel loopt wel vrij, als je dat met te kort bedoeld.

Hier wat foto's van de subframes die ik heb gemaakt.....

motor009.jpg


motor001.jpg


motor003.jpg


motor004.jpg


motor006.jpg


motor007.jpg


motor008.jpg


Gr
 
Hoe heb je de tank enso gespoten?? Er zitten toch ook stickers onder de blanke lak?
Ik vind de kleuren echt mega :9~ Ik blijf je project volgen. :W
 
Hey bedankt voor de complimenten,

Ik heb de wielen ook klaar en heb ze er even bijgehouden om het resultaat te zien.
En ook een betere foto van de tank, het zijn geen stickers, maar ik heb alles gespoten.

motorkrome003k.jpg


Foto0396metachterwielhoogk.jpg


Foto0394metachterwielk.jpg


Nu even de banden erom, en dan kan ik iig weer rijden 8-)
 
Tot nu toe al een van de mooiste Fighters die hier voorbij gekomen is!

Hoe zijn de velgen gespoten? Ik bedoel ik welke methode?
Ik zocht ook nog een mooie goud kleur maar ben deze nog niet eerder tegen gekomen. Heb je voor mij ook een kleurcode ofzo?? Super, dit zag ik niet aankomen toen ik je startpost las. Complimenten *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan