Boxer meeting in Boxtel

Super Moto

Die hard MF'er
15 aug 2004
786
0
Utrecht
Dames en Heren...


Ik hou van contact met verschillende mensen en daarom wil ik graag een meeting organiseren.
Was aan het rijden naar het Ziekenhuis in Maastricht, en ree toen langs afslag Boxtel.
Toen kwam in 1 keer in me op,, Boxer meeting in Boxtel.

Dus wie gaan er allemaal mee, tijd staat nog open, ergens volgend jaar ?

Moet de route nog na rijden, dus dat gebeurt na me vakantie.
Ik denk ergens in September.

De route wordt 190 km ongeveer, niet langer en niet korter.

Wie wil er mee ?

Hoop dat het erg druk word.
Datums posten die jij het beste vind stel ik op prijs, dan pik ik daar wel een datum uit

Het wordt !!

4 Oktober om 10:00

Op de plaats :

Molenwijk 2
5282 SH Boxtel

Aanwezigen ( indien je niet kan, of wel stuur dan even een PM:

-Super Moto
-marten79 -OVB
-volleyoghurt **** komt niet *******
-motormuis
-j@@st
-wimmel_1 (geen boxer)
-kato en gilR11 -OVB
-zr7Marsie
-BM Werner + Vriendin op non boxer
-henkbmw
-littleloony + broer OVB
-sienablaze
-motormuis 1956
-Wiserider
-pieterMX **** komt niet *******
-Cillian
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij leuk en vanuit het Lnd van Maas & Waal is het ook goed te doen naar Boxtel, dusss.....ik zal er zijn. Weliswaar nú nog OVB, omdat dag, datum etc. nog niet bekend zijn. Maar ik héb er zin in!

motorgroet,
Hen3.
 
Hmmm.... Ik heb géén boxer maar woon er wél... Kom misschien stiekem ff kijken :+
 
Zolang het niet op 13 september is... ;)

...zal wel niet, want dan ben je zelf op die andere meeting...

...maar misschien wel leuk om ook even langs te wippen...
 
Ik boxer wel mee hoor. Van mij hoef je trouwens niet tot volgend jaar te wachten, mijn motor doet het ook gewoon tussen oktober en april. :] :P
 
nou dat is best leuk een boxer meeting,

heb zelf een goldwing met een boxer motor.....

alleen afstand is best groot zwolle-boxtel 149 km touren 190 km, boxtel-zwolle 149 km = 498 km zal ik wel moeten tanken onderweg :)

wacht ff datum af ivm ploegendienst dus even een O.V.B.
 
Even afhankelijk van datum.... lijkt me wel leuk en ik denk dat mijn wederhelft daar misschien ook wel zin in zal hebben.

Dus o.v.b. Kato en GirlR11(2)00(G)S... :Y
 
Ik woon in Boxtel... dus als je nog wat leuke wegen wilt weten voor je route... mocht je een datum hebben, kijk ik of ik mee kan en mag :$
 
Ik ga je dezelfde tip geven die ik van RoLoo kreeg: prik gewoon zsm een datum, dan kan iedereen die mee wil alvast vrij roggelen enzo... ;)
En indien de agenda het toelaat zullen lampje en lichthuis ook aanwezig zijn!
 
Ik woon in Boxtel... dus als je nog wat leuke wegen wilt weten voor je route... mocht je een datum hebben, kijk ik of ik mee kan en mag :$

En als dat niet zou mogen (géén Boxer, ofzo :+ ) dan rijden we gewoon zélf een leuk rondje hier in de buurt, toch :)
 
En als dat niet zou mogen (géén Boxer, ofzo :+ ) dan rijden we gewoon zélf een leuk rondje hier in de buurt, toch :)

Lijkt me toch dat dat wel mag! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Als je dan stationair gas geeft, moet je zelf je motor maar even naar de zijkant en terug bewegen. :+
 
ik ben echt een leek in motorrijden, zie ik wel weer... |(

jullie kletsen echt chinees voor mij :$ wat heeft een kawa zr7 voor iets? gewone normale cilinders toch? niet die dwarse? en heet dat een boxer dan? :?

ik schaam me kapot! haha! :$
 
aha............ k wist dat ze er zo uitzagen ,

k bedoelde eigenlijk als grapje een 4 in lijk op zijn kant en draaien..... heb 4 zuigers die dezelfde kant op beuken......

maar goed , het waren leuke plaatjes om de verscillen tussen de k en de r te zien.......
geloof dat mijn goldwingblok het meeste bij het k blok in de buurt komt.......
 
ik ben echt een leek in motorrijden, zie ik wel weer... |(

jullie kletsen echt chinees voor mij :$ wat heeft een kawa zr7 voor iets? gewone normale cilinders toch? niet die dwarse? en heet dat een boxer dan? :?

ik schaam me kapot! haha! :$


hallo,

je hebt blokken waarbij de cillinder sin 1 lijn staan .
dan de V blokken V twin of V four en dan zelfs nog verschil in de V van voor naar achter en zoals de honda cx500 van links naar rechts.

en de liggende blokken waarbij de cillinders dus liggen zoals BMW en de goldwing boxer motor genoemd dus 2 zuigers links en 2 rechts of 1 links en 1 rechts of 3 links en 3 rechts......(bij de 6 cillinder)

geloof dat het zo een beetje is................ correct me if i am wrong !

kawa zr 7 is volgens mij 4 in lijn
 
Laatst bewerkt:
@ Super Moto:

Gaat er op korte termijn nog een datum gekozen worden????

Anders "verzand" dit tot een topic wat overal over gaat........... Behalve over de Boxer meeting in Boxtel :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan