Hooligans uit 't Gooi deel 48. We zwaaien naar Almere :W :')

Stikkert op je brommer =

  • Droevig :')

    Stemmen: 2 4,2%
  • Cool!

    Stemmen: 4 8,3%
  • Optieven met je scooter B|

    Stemmen: 42 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.
In totaal 4 dagen met koorts en rillingen rond gelopen als een zombie. Daarna nog een aantal dagen flink hoesten. Vanaf zaterdag vorige week koorts vrij. Toen in overleg met werk besloten pas zaterdag :+ weer te gaan werken in verband met het uitsluiten van de besmetting. Al met al een weekje xtra thuis dus. Getver :P

BM: 1e daggie was gelijk op de motor bij een multi culti festival in Utrecht. Prima begin. Vanaaf weer de nacht in mijn eigen gebiedje. Wordt weer lekker vlammen als vanouds.
Gefeliciteerd met de verjaardag van Kim uiteraard *O* *O*

Naar man... gelukkig ben je nu weer op en top beter :)

En dat is waar ook :P KimOs gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

Happy%20Birthday%20to%20You%20!!!.jpg
 
Daar was ik weer.... die almeerder die zwaaide ^^

En nu zie ik dat motogirl jarig is... nou bij deze dan van harte gefeliciteerd en maak er een fijne dag van.

Groetjes vanuit Almere :)
 
Goeiemiddag!

lees dat er jarigen zijn? bij deze van hrte gefeliciteerd *O* *O* *O*



zoo, vandaag ff de schuur een beetje opgeruimd. wist niet dat ik zoveel ruimte had. teminste. wist ik al wel na al die troep die erin gegaan is. en vandaag dus maar weer eruit. van de week fflangs de stort rijden :Y
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
MORGEN, JAAPIE´S 1E INTAKE LES BIJ MOTOJON OP DE MOTOR WOEHOEE HEB ER ZIN IN!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*




hoe ga ik dat motorpak meekrijgen met de trein bedenk ik me net
B|
 
Laatst bewerkt:
Thanks, denk ik ook :P 't is in de straat achter bij de winkel van X, geloof dat het vanuit het station wel te doen was lopend :Y

Vandaag nog een mooi ritje met hem gereden :] Wilde hem nog waarschuwen vertellen dat je zo veel zin had om te gaan lessen.
Doe hem maar de groeten van Mark, haha!

@Motogirl, gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
MORGEN, JAAPIE´S 1E INTAKE LES BIJ MOTOJON OP DE MOTOR WOEHOEE HEB ER ZIN IN!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*




hoe ga ik dat motorpak meekrijgen met de trein bedenk ik me net
B|

Op een afgesloten terrein neem ik aan? ;)
Wil niet heel lullig doen, maar een parkeer terrein is openbare weg en je mag als (je bent nog niet eens 18) 18 jarige niet zonder theorie certificaat op de openbare weg.

Maar desalniettemin gun ik je het HEEL erg, je hebt er lang genoeg op mogen wachten! En wens je erg veel plezier! *O*
 
wendy van hart!

waarom zijn we alweer een topic verder.... :|
zo lukt het me nooit om alles bij te lezen, nog wat NOEMENSWAARDIG gemist?

hoop snel weer tijd de hebben om een rondje mee te doen.
 
zowww... daar ben ik dan ook weer even, wat een gedoe met MF de laatste tijd -O-


Vandaag een ritje gereden met 2 oud studiegenoten, lekker over de lekdijk gevlogen :] totdat.... de aandrijfband van de Buell het begaf. Ik reed voorop en dacht nog even dat er iemand het gras van dichtbij aan het bekijken was... maar gelukkig niet :+

ANWB bellen en de situatie uitleggen... nog geen 20min later was er een wagen van de ANWB. Die vent zit de kapotte aandrijfband; nee die kan ik niet meer maken. Moest ie weer bellen voor sleepwagen |( Konden ze dat niet meteen al sturen dan :?

Ondertussen hadden we ook al via 1850 een lokale pizza-boer aan de lijn gehad en lekker pizza besteld. Ondertussen wel Bahco! ook voorbij gekomen en even gestopt met zn leen-motort, mooi ding man :}

In de tijd dat we langs de kant stil gestaan hebben waren er verschillende automobulisten getopt om hulp aan te bieden... erg tof! 1 daarvan woonde daar aan de dijk en kwam zelf 3glazen en een fles cola brengen :} De sleepwagen was er eerder dan de pizza. De Buell-rijder ging met de sleepwagen mee, dus de 3e pizza maar even bij de cola-meneer afgeleverd :Y Hierna lekker in het gras met de pizzadoos op schoot en blikje cola in de hand genoten van de rust en de warme pizza *O*


Wendy, ook nog maar ff via MF de felicitaties *D *O* Ook voor Kim :Y
 
Naaf! :W

Zo, daar zijn we eindelijk weer..... B|

@ Wen: nogmaals hip hip hurrey dan maar *O* ;)
@ UT: genieten he!! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan