130-80-17 kle 500 band (nieuw)

GNRW91

Die hard MF'er
27 aug 2008
411
0
Twente
Hallo hierbij zet ik mijn band te koop aan.

ik heb hem gekocht voor mijn motor maar alleen de verkeerde en met deze noppen kon ik niet fijn door de bochten heen ik heb de band gekocht om mee te rijlessen en hier zitten toch wel wat noppen op wat ik niet fijn vind bij het lessen.

hij is nieuw 2 km erop gezeten blauwe streepje zit er nog op
stickers zijn er dus toen afgehaald dus hij kon niet retour terug worden gezonden

bij deze band krijg je mijn oude voorband er gratis bij niet versleten maar wel oud.

ik heb nu een totaal nieuw setje banden gekocht dus.

Prijs: komen we wel uit.

voor meer foto's stuur je maar even een berichtje
full
 
Oke, ik hoor het wel, maar zo te zien is het een Heidenau K60. Hele goeie band trouwens, ik begrijp niet dat je daar je bochten niet mee kan nemen. Hier gaat dat prima. Het is een ander gevoel waar je aan moet wennen, dat wel.
 
Laatst bewerkt:
Nouja mijn vader heeft ze uitgeprobeert en hij zei dat er toch iets teveel noppen profiel op zat.
dus heeft hij andere banden bestelt. ik moet er namelijk wel 8tjes mee draaien enzovoort en ik hoef niet offroad dus ja maargoed.

Achterband is inderdaad een Heidenau K60 en de voorband is een Michelin maar die krijg je er gratis bij.
 
Klinkt niet echt geloofwaardig... Eerst schrijf je dat je zelf niet door de bochtjes kunt, nu is het je vader geweest :?
8'tjes, u-bochtjes, noodstop, dat gaat allemaal prima met die band. Weet jouw vader wel iets van motorrijden???
Als ik jou was zou ik hem mooi bewaren voor later.
Als je er echt van af wilt, mail dan het type (alle letters en getallen) en de prijs maar door (mail staat in mijn profiel). Ik woon in België, maar heb wel een adres in Almelo waar hij voor een tijdje bewaard kan worden.

Ps, als je meer foto's hebt mag je me die ook mailen.
 
Laatst bewerkt:
langverhaal kort te houden ik kan er gewoon niet mee lessen.
maar daar draait het ook niet om ik wil gewoon van de band af.
kan hem ook wel bewaren maar als ik eenmaal mijn rijbewijs heb gaat de kle500 toch weg.

Zal je wel een mailtje sturen met de foto's enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan