Titanium SP uitlaat + SP Eprom voor Aprilia RSV Mille

Status
Niet open voor verdere reacties.

velocemente

Die hard MF'er
4 okt 2008
306
1
Rotterdam
Omdat ik kort geleden over ben gestapt op een Titanium Evo uitlaat( :P ) heb ik in de aanbieding de Titanium SP uitlaat + bijhorende Eprom.

Een prachtige uitlaat met een geweldig geluid!!!!!!!! Echt bizar!!!

Het is wel een uitlaat waar wat werk aan zit, namelijk:

-Glaswol vervangen
-Nieuw metalen bandje aan de onderste cilinder(Hoewel deze wel netjes afsluit)
-Uitdeuken. Aan de onderkant/achterzijde zit een deukje. Ik denk dat de vorige eigenaar een keer verkeerd heeft opgebokt en daar door op de paddock stand is gekomen.
-Hier en daar een minutieus plekje wat nog wel weg te poetsen is met koperpoets o.i.d.. Ik had er geen zin meer in... ;)

Ik heb laatst bij Roke mijn glaswol en het metalen bandje laten vervangen van mijn Evo uitlaat en was € 90,- kwijt. Ze hadden toen gelijk een deuk er zoveel mogelijk uit gehaald (Ja, ook ik ben een keer zo stom geweest om hem te laten stuiteren om mijn bok! |( )

Later werd me verteld dat het vervangen van glaswol makkelijk zelf is te doen en je dat ca. € 25,- kost :$ Had ik dus beter zelf kunnen doen.....

Hij mag weg voor € 160,- 120,-

Dat is inclusief de Bijhorende SP Eprom, carbon uitlaatsteun.

*O*

full
 
Laatst bewerkt:
Meer foto's zijn mogelijk net als het eventueel beluisteren van het moois! :+

De mille heb ik namelijk nog! ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan helaas het fotootje van de deuk niet zien.
Als dit meevalt kun je hem als verkocht beschouwen!

Ik weet dat ik tweede in de rij staan maar laat het maar horen als ik hem kan komen halen (vanavond ofzo :P )

Groeten
 
Sorry voor de late reactie maar was inderdaad op vakantie! :$ :$

Allereerst hartstikke bedankt voor de reacties! *O* *O*

Afgelopen donderdag heb ik de uitlaat verkocht aan de persoon die als eerste heeft gereageerd. Ik had helaas nog niet eerder de tijd gehad om dit te melden.

Er mag dus een slot op dit topic!

bedankt! :}
 
Jammer, had ook nogal interesse gehad.

Slotjes vraag je overigens aan door op dat gele driehoekje rechtboven in een topic te klikken. (Heb het al voor je gedaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan