MFMM Part II rijden vanuit Zeeland

technogremlin

MF veteraan
8 feb 2009
2.199
5
Middelburg
Ook maar ff topic aangemaakt voor het geval er een stelletje zeeuwse vandalen ook weer naar de MFMM willen rijden.

Linkje naar het MFMM-topic: MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

En ergens is al gevraagd of ik weer voor wil rijden op de heenweg, maar moet ik nog ff over denken :+

Ik zal deze post zo veel mogelijk updaten als nodig. Als er wat meer deelnemers zijn dan maak ik wel een lijstje per opstapplaats.

Opstapplaatsen (tijden komen nog), voorlopig maar ff hetzelfde als vorige keer:

- Terneuzen Busstation/Sluizen, sluit aan bij MP Goes
- MickeyDee in Middelburg, sluit ook aan bij MP Goes
-... en natuurlijk MP Goes verzamelen om 09:00 :+

Deelnemers MFMM 30 Augustus 2009 vanuit Zeeland:

- TechnoGremlin (ik ga zeker)
- Bright (onder voorbehoud)
- RosSientje (als de Hannspree weer mooi is)
- Sledge (als het weer lollig is :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik ga onder voorbehoud ook mee. De laatste daar kon ik niet bij aanwezig zijn omdat ik nog in Barcelona toen zat.

Als jij hem niet wilt voorrijden dan wil ik dat best weer doen. Vorig jaar en enkele keren daarvoor ook toen gedaan. No problem! :)
 
ik wil ook wel mee.. Als mijn motor gefixxed is..ga daar natuurlijk niet met gare kappen staan..
 
Ik moet even kijken hoever ik kom met mijn scriptie. Moet nog behoorlijk wat doen :s

Meestal start het daar een beetje om 11.00-11.30 en dat is dus 2 uurtjes rijden. You do the math :)
 
Laatst bewerkt:
Laatste oproep voor morgenochtend: Rossientje gaat volgens mij niet mee want de hanspree replica is naar MT voor reparatie.

Wie zijn er morgen wel van de partij om 09:00 in Goes ?

Ik ga in ieder geval. Ik rijdt met de Zumo binnenwegen naar de meeting, geen zin in dat stuk snelweg knallen (daar is toch niks aan). Ik schat dat we idd een uur of twee onderweg zijn, halverwege even een stop ergens om te tanken en ff bij te komen ofzo.
 
Voor mij gaat die het morgen niet worden helaas, heb nog teveel werk voor mijn scriptie. Voor Sledge ook niet hoorde ik gisteren van hem B|
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan