TK: BSM Vampire (incl DB-killer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devil19

Die hard MF'er
25 mei 2004
279
0
Zoetermeer
Te Koop:
- BSM vampire
- Inclusief uitneembar DB-killer
- Geen e-keur!
- Bolt-on

Hij ziet er nog mooi uit maar heeft een paar minpuntjes:
- Op het laatste stukje (het tuitje??) zitten wat plekjes (zie fotos)
- Aan de achterkant (zie je dus niet als hij gemonteerd is!!) zitten een paar deukjes en krassen (zie fotos)

Prijs: 75 euro

Fotos!!

full
 
Laatst bewerkt:
Wil je voor mij de hartafstand van de boutjes opmeten?

Heb namelijk wel interesse :)

De rode lijn is hart-hart afstand (en het is een driehoek, alle zijde 70mm). En de licht blauwe lijn is de diameter van de binnenkant van de uitlaat.

full
 
Laatst bewerkt:
fuck fuck fuck!

Had je niet eerder met deze demper kunnen komen aanzetten.
Volgens mij gaat dit perfect passen op mijn ZXR400...

Nu heb ik moeten boren en zagen voor een andere demper, die nog een minder mooi geluid maakt ook :o

naja, succes met de verkoop.
 
Kun je je PM aanzetten?
Als je wilt kunnen we snel zaken doen, woon ook in sweetlake.


Dacht dat het aanstond :? Is dat toevallig laatst veranderd ofzo?? Heb al wel eerder prive berichten verstuurd/ontvangen... Naja heb het nu weer aangezet in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
fuck fuck fuck!

Had je niet eerder met deze demper kunnen komen aanzetten.
Volgens mij gaat dit perfect passen op mijn ZXR400...

Nu heb ik moeten boren en zagen voor een andere demper, die nog een minder mooi geluid maakt ook :o

naja, succes met de verkoop.

Tja helaas dan... Heb ook pas recent een andere (met e-keur) kunnen vinden. Hij is namelijk van de motor van mijn vriendin en die vond hem wat te hard :X En we willen er ook graag mee naar het buitenland en daar hebben ze niet zo op dempers zonder e-keur..
 
Ik zou heeeeeeeel graag de db killer willen kopen, ik rij 160Km elke dag met deze uitlaat en ik wordt langzaam doof.... (ja ik heb al oordoppen)

@TS, zou ik de killer los mogen kopen?
 
Ja ik vind het goed. Ben volgende week in volendam dus misschien kan je hem dan daar ophalen ipv opsturen. Weet je zeker dat hij niet beschadigd. Ik zal vanavond even mijn gegevens pb-en. Zit nu mobiel internet en weet niet hoe ik daar bij mijn berichten kan komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan