yamaha xv 1700 warrior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren gave rit door 't Gooi gemaakt voor KiKa met nog 470 (!) andere motoren. Dik EUR 6000,- opgehaald voor verder onderzoek. Organisatie zat goed in elkaar, iedere rotonde, kruispunten e.d. netjes afgezet door verkeersregelaars. Tempo lag wel wat laag, 100 km in 3,5 uur.

Filmpje: 500 motorrijders voor Ride4Kika gefilmd met drone

Even wat zelfverheerlijking:
full

full

full

full
 
leuk filmpje en voor het goede doel.
prima toch.
Gisteren gave rit door 't Gooi gemaakt voor KiKa met nog 470 (!) andere motoren. Dik EUR 6000,- opgehaald voor verder onderzoek. Organisatie zat goed in elkaar, iedere rotonde, kruispunten e.d. netjes afgezet door verkeersregelaars. Tempo lag wel wat laag, 100 km in 3,5 uur.

Filmpje: 500 motorrijders voor Ride4Kika gefilmd met drone

Even wat zelfverheerlijking:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Vind die tweede ook wel erg grappig trouwens... _O-

Heb maar even contact opgenomen, wil ook graag zo'n km plaatje. Ging het vervangen makkelijk??

[afbeelding]


Yup die andere is ook geinig, hij had ze toen ik bestelde ook nog in 't wit (maar dat was voor mij gewoon geen optie) en met de standaard indicatie icoontjes (zwart in een verlichte cirkel).

Het vervangen is niet iets dat ik een beginner zou aanraden, de unit is nl verzegeld.
lees dit artikel iig voor je gaat bestellen http://www.rswarrior.com/forums/21-...9621-how-install-custom-speedometer-face.html ik heb een paar dingen iets anders aangepakt en dat is goed uitgepakt.. dus als je hulp nodig hebt.. laat 't me effe weten.

Hoe ging voor jou 't communiceren met die kerel? ik heb m'n stiefpa laten bestellen, die spreekt zijn taal.
 
Dank voor de tip, net artikel op RSwarrior gelezen, is inderdaad een lastig klusje.

Heb nog geen antwoord, heb hem net in het Engels een mailtje gestuurd.

Mag ik vragen wat jij betaald hebt? Ik reken op een EUR 20,- als ik alles omreken?


Yup die andere is ook geinig, hij had ze toen ik bestelde ook nog in 't wit (maar dat was voor mij gewoon geen optie) en met de standaard indicatie icoontjes (zwart in een verlichte cirkel).

Het vervangen is niet iets dat ik een beginner zou aanraden, de unit is nl verzegeld.
lees dit artikel iig voor je gaat bestellen http://www.rswarrior.com/forums/21-...9621-how-install-custom-speedometer-face.html ik heb een paar dingen iets anders aangepakt en dat is goed uitgepakt.. dus als je hulp nodig hebt.. laat 't me effe weten.

Hoe ging voor jou 't communiceren met die kerel? ik heb m'n stiefpa laten bestellen, die spreekt zijn taal.
 
Ik heb 'm voor m'n verjaardag gekregen.. maar was volgens mij voor ong. € 15,- bij me thuis

als je hulp nodig hebt met bestellen.. ik kan m'n stiefpa vragen zodra hij weer bereikbaar is (week of 3)
 
Dank voor je aanbod :}

Net een mailtje ontvangen van Joanna, Google Translate is mijn beste vriend ;)

Hoop dat het goedkomt zo, anders maak ik alsnog graag gebruik van je aanbod... Kosten zijn inderdaad EUR 15,- meldt ze.


Ik heb 'm voor m'n verjaardag gekregen.. maar was volgens mij voor ong. € 15,- bij me thuis

als je hulp nodig hebt met bestellen.. ik kan m'n stiefpa vragen zodra hij weer bereikbaar is (week of 3)
 
Als ik die advertentie (en de 2 andere) zo zie heb ik en erg goeie deal gedaan met mijn Warrior..

btw.. volgende week zondag ga ik een tourtocht rijden met de lokale motorvereniging, meer mensen zin in een ritje?
MVA%20KDT%202015%20plaatje.JPG
 
Ik woon in Hoogmade en reed recht in hun armen .
Geen probleem dacht ik .... alles in orde .

Niet dus

Er staan hele zure mensen van de RDW bij en die
naaien je dus echt op alles , echt alles .
 
1 Verlichting niet goed , boete
Voor knipperlichten blijven branden , Mag niet
Achter knipperlichten te dicht bij elkaar , Mag niet

2 Reflector en verlichting bij kenteken niet goed.
Dat is toch ook veel mooier zonder *D

3 Geluid te hard bij 5000 toeren 116 db , kenteken ingenomen.
Die ******** van rdw draait in 1 snelle beweging het gas naar 5000 toeren,
nog al logisch dat hij dan 116 db geeft (ik kom dus nooit bij de 5000 toeren )

Nu mag ik mijn motor helemaal weer terug gaan bouwen omdat hij
opnieuw moet gekeurd worden ....

En het kromme was, die politie agent zij "Nou dat ziet er allemaal keurig uit."
voordat de rdw meneer kwam kijken

Maar dankzij die kl**e RDW *******
Ben ik nu Genaait

Lekker ff een stukje rijden op 2de pinksterdag :X
 
Dat is balen Rob,
mijn kenteken verlichting is ook al jaren weg en achter alleen knippers in mn achter led licht.
Op dat soort gezeik zit je echt niet te wachten, hoop dat je alle originelen spullen nog hebt?




By the way

Het vervelende knock geluid helemaal weten te lokaliseren , kwam uit het standaard lucht filter.
Door het verkeerd terug plaatsen van een rubber flap onder de tank boven het filterhuis werd het geluid heel duidelijk. nu de rubberflap weer op de goede plek zit , is het weer helemaal verdwenen.
 
Laatst bewerkt:
pro-pipe klopt, maar dit wordt mijn debuut 8-)

Volgens mij heb ik je voorbij zien komen ( Gaasterland - Bakhuizen) mooie blauwe kleur T-bar en pro-pipe :]
Zag nog twee Warriors ééntje met zij-koffertjes :+ en ééntje met V&H big shots
 
Wat een vuile te..*censuur*

Vrees dat ik mijn hele motor dan zou moeten ontmantelen... ;(

Sterkte!!

Ik woon in Hoogmade en reed recht in hun armen .
Geen probleem dacht ik .... alles in orde .

Niet dus

Er staan hele zure mensen van de RDW bij en die
naaien je dus echt op alles , echt alles .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan