TK: Veel verschillende suzuki tl1000s onderdelen

meylie-style

MF veteraan
27 jul 2004
3.853
2
Halsteren
bij deze te koop een hele shitload aan onderdeeltjes.
kheb ook nog distributiekettinkjes en geleiders liggen, en meer van dat soort klein spul. pm/bel maar als je iets zoekt wat niet op de foto staat wat toch met blok te maken heeft:

06 48931014
IMG_2777.jpg

IMG_2778.jpg

IMG_2779.jpg

IMG_2780.jpg

IMG_2781.jpg

IMG_2782.jpg

IMG_2783.jpg

IMG_2784.jpg

IMG_2785.jpg

IMG_2786.jpg

IMG_2787.jpg

IMG_2788.jpg

IMG_2790.jpg

IMG_2791.jpg

IMG_2792.jpg

IMG_2793.jpg
 
Voor het carbon gedeelte wat de dashboard teller komt en het dashboard hoesje van carbon.Wat wil je voor beiden hebben. En heb je ook een topkuip.van de tl
 
Voor het carbon gedeelte wat de dashboard teller komt en het dashboard hoesje van carbon.Wat wil je voor beiden hebben. En heb je ook een topkuip.van de tl

voor 2 stuks carbonne onderdeeltjes 50 euri;s ex verzenden. ik heb verder geen kuipwerk van de tl.

kga zaterdag naar zaandam..als je geen zin heb in verzendkosten kunnen we wel ergens on the way afspreken.
 
Laatst bewerkt:
beetje late reactie van mijn kant heb je de onderdelen nog liggen en zo ja wat kost het met versturen en alles en kan ik het ook ophalen weet niet precies waar je zelf woont je kan ook naar mijn prive email emailen. Badredin16@hotmail.com
 
beetje late reactie van mijn kant heb je de onderdelen nog liggen en zo ja wat kost het met versturen en alles en kan ik het ook ophalen weet niet precies waar je zelf woont je kan ook naar mijn prive email emailen. Badredin16@hotmail.com

kheb je direct gemaild, wederom weinig reactie?
 
zijn de cilinders en zuigers hetzelfde als de tl1000r??

zo ja wat is je prijs.

Mail me maar,

lithnickvan apending hotmail punt com
 
zijn de cilinders en zuigers hetzelfde als de tl1000r??

zo ja wat is je prijs.

Mail me maar,

lithnickvan apending hotmail punt com

als ik zo kijk op www.cmsnl.com lijken de nummers overeen te komen....
kzal vanavond op gemakje even kijken voor de euri's
 
Laatst bewerkt:

1 rechtse clip-on met linkse lichtschakelaar is weggegaan voor 75 ex verzend.

dus dan mag 1 linkse clip-on met rechtsee dodemansknop ook voor 75 ex verzend weg.

remhandels moet ik even kijken, evenals het potje of ik die nog heb.
 
Laatst bewerkt:
Beetje erg laat, maar wat ligt er nog van de kabelboom? En heb je misschie het de stekker van de cockpit, daar waar de kabelboom ingaat nog liggen? O-)
 
Super!
Alleen het stekkertje (mannetje) wat vast zit in het instrumenten paneel is ook goed.
(Onderdeel van de cockpit daar waar de kabelboom ingaat)

Ik wacht het af!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan