Diverse DB killers

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
Diverse DB killers in de verkoop.

full

Geschikt voor diverse soorten sportuitlaten. Heeft oorspronkelijk op een Laser oval gezeten.

Prijs: 15,-

Indien interesse in een van de DB killers, neem contact met me op via PM of per mail: raymondros apekrul h ete mail pund kom.
 
Laatst bewerkt:
DB killer uit een Akrapovic demper van een Kawasaki ZX6R model 2007. Daarom ook geschikt voor model 2008. Mogelijk ook geschikt voor CBR 600RR modellen. Die hebben van Akrapovic een zelfde soort uitlaatsysteem in de achterkant verwerkt.

Is aangepast door Ten Kate (verlengd) om ervoor te zorgen dat je gegarandeerd door de DB meting heen komt op Zolder en Assen. Ik heb er, sinds de aanpassing, geen problemen mee gehad.

full


VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog liggen: de verlengde Akra db killer voor de ZX6R '07/'08 en mogelijk ook voor de CBR600RR en ook de killer voor de Laser oval.
@Avdaga, alle db killers die er nog zijn, staan hierboven.
 
Ik heb nog liggen: de verlengde Akra db killer voor de ZX6R '07/'08 en mogelijk ook voor de CBR600RR en ook de killer voor de Laser oval.
@Avdaga, alle db killers die er nog zijn, staan hierboven.
Hoi Ray,
ik heb zeker interesse in de Akrapovic db-killer; bij mijn vorige week gekochte ZX-6R '08 zou er eentje meegeleverd worden bij de Akra die erop zit, maar de dealer heeft 'm nog niet gevonden ...

Het is dezelfde motor en uitlaat, dus die db-killer past 100% zeker. Kun je hem voor me reserveren tot dinsdagmiddag ? Dan weet ik zeker of de dealer wel of niets iets heeft gevonden.
 
Geen probleem. Ik houd hem voor je vast tot en met woensdagochtend.
 
V-Ray - nog bedankt voor het meenemen van de dB-killer naar de MFMM !

groeten, doc Kawa :W

PS - ik zag nog foto's van jullie aankomst op www.motorfoto.nl geloof ik; grote witte VFR met koffers en 2 personen in het zwart erop.
 
Heb je die DB-killer al opgemeten, aangezien ik morgen weer bij mijn motor ben.

Hey! Ik heb het even nagekeken:

Lengte: 25cm
Uiteinde: 31mm
Beginstuk (dat wat dus in de uitlaat zit): 24mm.
Montagestukje steekt ongeveer 12mm uit.

De DB killer zat op deze manier gemonteerd:

full
 
Lijkt me geen probleem. Morgenavond doen? Ik PM je wel even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan