Hooligans uit 't Gooi + aanhang deel 49!!!!!!!

Euh, magere kwark :?

  • Gaveredamme

    Stemmen: 3 8,3%
  • Wat een k*tpoll :')

    Stemmen: 24 66,7%
  • Sjippies *O*

    Stemmen: 2 5,6%
  • Maakt niet uit, als maar ongezond is

    Stemmen: 4 11,1%
  • Huh :? ik lig dan al in bed...

    Stemmen: 1 2,8%
  • :N raak ik van aan de sch**t

    Stemmen: 2 5,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z :Z pffff woningbouw zuigt..... meneer we komen tussen 12 en 13 voor het vervangen van uw kranen!! ok *O* uitslapen dus....

gaat gvr....@#%$@@#$ om 8 uur!!!!!!! de fokkin deurbel!!!!! ach ja heb iig wel wat aan me dag hehe.... :+

[me="alex"]gaat nog ff uurtje slapen hehehe[/me]
 
Gisteren overigens een poging tot wheelien gedaan, was best leuk! Maar in zn 2 lukt het al niet meer B|
Ik heb het gevoel dat het komt omdat mijn motor op het gas is begrensd... Als ik met de koppeling een wheelie wil doen, knijp ik koppeling deels in, geef gas (duurt dus ff...) en dan laat ik koppeling opkomen, maar het gaat moeizaam, want als de motor voor in zn vering zakt moet ik eigenlijk koppeling al op laten komen, maarja, die toeren gaan niet zo heel snel omdat ik maar 1/6de gas kan geven ofzo ( ;( ) dus dan komt de motor voorkant alweer omhoog en DAARNA laat ik koppeling pas opkomen.
Klinkt dit bekend voor 25 kwers? :/

Waarom wil je perse een wheely maken?

Mogguh allemaal
 
ook al weer wakker B|


Straks in de hangmat verder :z
 
Bedankt voor de tip viel mij ook op, maar zie ook volgend plaatje. De onderste 2 zijn voor dit verhaal even van toepassing

[afbeelding]

Ben ook bezig met sportriding techniques van Nick Ienatsch, maar ben nog bij het leren optimaliseren van remmen. Op de openbare weg breng je ook niet echt veel van de theorie in werking, maar voor 12 oktober is het wellicht handig. Als het dan niet handig is, dan is het leuk om te lezen :+
Goed bezig hoor ;) Misschien dat ik dat ook maar eens moet gaan bekijken/lezen... kan nooit kwaad wat goede tips :]

Zonder hier meteen een discussie over te starten, maare over de 12e; het is jou eerste keer op het circuit maar misschien is groep 2 wel wat uitdagender voor jou. De eerste drie sessies zijn onder verplichte begeleiding in groep 2, de laatste 2 sessies mag je zelf beslissen. Des noods pak je een groepje achteraan in groep 2, maar denk dat het tempo in groep 1 voor jou (veel) te laag ligt... Maargoed, je moet niet gaan forceren, dus doe met deze info wat je wilt doen ;)

Edit:
Bovenstaande is gebaseerd op mijn indruk van jou rij-ervaring/prestaties tov die van mij... Jij rijdt beter dan toen ik de eerste keer het circuit op ging ;)


:Z Goede morgen btw, ikke heb me weer verslapen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor ;) Misschien dat ik dat ook maar eens moet gaan bekijken/lezen... kan nooit kwaad wat goede tips :]

Zonder hier meteen een discussie over te starten, maare over de 12e; het is jou eerste keer op het circuit maar misschien is groep 2 wel wat uitdagender voor jou. De eerste drie sessies zijn onder verplichte begeleiding in groep 2, de laatste 2 sessies mag je zelf beslissen. Des noods pak je een groepje achteraan in groep 2, maar denk dat het tempo in groep 1 voor jou (veel) te laag ligt... Maargoed, je moet niet gaan forceren, dus doe met deze info wat je wilt doen ;)


:Z Goede morgen btw, ikke heb me weer verslapen *O* *O*

en jij hebt nog steeds de zelfde werkgever??? :+ _O-
 
Goed bezig hoor ;) Misschien dat ik dat ook maar eens moet gaan bekijken/lezen... kan nooit kwaad wat goede tips :]

Zonder hier meteen een discussie over te starten, maare over de 12e; het is jou eerste keer op het circuit maar misschien is groep 2 wel wat uitdagender voor jou. De eerste drie sessies zijn onder verplichte begeleiding in groep 2, de laatste 2 sessies mag je zelf beslissen. Des noods pak je een groepje achteraan in groep 2, maar denk dat het tempo in groep 1 voor jou (veel) te laag ligt... Maargoed, je moet niet gaan forceren, dus doe met deze info wat je wilt doen ;)

Edit:
Bovenstaande is gebaseerd op mijn indruk van jou rij-ervaring/prestaties tov die van mij... Jij rijdt beter dan toen ik de eerste keer het circuit op ging ;)


:Z Goede morgen btw, ikke heb me weer verslapen *O* *O*

Ik denk dat je voor de eerst keer het beste "gewoon" in groep 1 kunt beginnen. Ook al zou je beter dan Rossi zijn zonder het te weten.

Het neemt de nodige druk weg en je kunt op je gemak het circuit ontdekken en aan de sensatie wennen. Rustig aan opbouwen en aan je kijktechniek/zithouding/lijntjes rijden werken.
 
nog wel ja :P

KOFFFIEEE B|
Even een mooie zelfkwote...

valt opzich allemaal best wel mee hoor dat verslapen O-) Kom ook wel eens (veel) te vroeg en zorg altijd dat ik netjes mn uren draai door soms wat langer door te gaan :Y

Ik zeg altijd maar... beter 10min langer in bed liggen dan een hele dag brak/sjaggie of weet ik veel wat zijn :+
 
Laatst bewerkt:
:^



iemand de zon gezien :?


:/ wil nog wel ff rijden vanmiddag -O-


Heb ook wel zin maar zit lastig in de tijd. Het spul is vandaag weer naar school en zitten nu in de hoogste klas. Zullen wel met de nodige verhalen thuis komen. En ik moet naar de tandarts vanmiddag...
 
Ik denk dat je voor de eerst keer het beste "gewoon" in groep 1 kunt beginnen. Ook al zou je beter dan Rossi zijn zonder het te weten.

Het neemt de nodige druk weg en je kunt op je gemak het circuit ontdekken en aan de sensatie wennen. Rustig aan opbouwen en aan je kijktechniek/zithouding/lijntjes rijden werken.
ja... dat is ook helemaal waar. En bedenk me ook net, volgens mij is de begeleiding in groep 1 anders/beter/uitgebreider dan in groep 2.


Lees dan maar snel over mijn eerste post heen :P
 
Heb ook wel zin maar zit lastig in de tijd. Het spul is vandaag weer naar school en zitten nu in de hoogste klas. Zullen wel met de nodige verhalen thuis komen. En ik moet naar de tandarts vanmiddag...
Leuk man, die zullen inderdaad wel het nodige te vertellen hebben dan.



Ik wil ff de andere velg testen en de camara nog eens proberen.
Alles ff in orde maken voor Italie.
Miss kijk ik wel ff of je er bent vanmiddag.


Zo eerst nog ff houthakken en grasmaaien :P









weinig zon nog :(
 
Leuk man, die zullen inderdaad wel het nodige te vertellen hebben dan.



Ik wil ff de andere velg testen en de camara nog eens proberen.
Alles ff in orde maken voor Italie.
Miss kijk ik wel ff of je er bent vanmiddag.


Zo eerst nog ff houthakken en grasmaaien :P









weinig zon nog :(


Om 1 uur zijn ze weer naar school. Tot kwart voor 3 heb ik dan wel effies de tijd om een blokkie om te doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan