Newbie Tour 2009 Limburg

DevilDriver

MF veteraan
16 mrt 2009
2.931
6
Best
newbie tour 2009 limburg



De route

De route is gemaakt door Daredevil666




Wanneer en vanaf waar gaan we?
De datum : 23 augustus
Het vertrekpunt is Raamweg in cuijk bij de mc donalds:
Google Maps

in de route zit een stuk met een pondje, kost een euro

We vertrekken om 11:00, dus zorg dat je er dan zeker bent! Er wordt niet gewacht op laatkomers!



BBQ
na de rit zal er een BBQ zijn bij 10tje
vermeld bij je aanmelding of je naar de BBQ komt
aanmelden voor de BBQ kan tot vrijdag avond, OVB is niet mogelijk

BBQ inschrijvingen zijn gesloten
kosten worden verdeeld.

zBBQ%20smiley.gif


als je alleen naar de BBQ komt is de verzamelplaats het station in boxmeer
rond 16:30 / 17:00 verwachten wij daar te eindigen met de toer
Google Maps

Iedereen is welkom op de BBQ ook als je niet meerijdt met de tour!





wie gaat er mee:

  1. DevilDriver BBQ
  2. JinorR1150R BBQ
  3. 10tje BBQ
  4. GillettiNo alleen BBQ
  5. daredevil666 BBQ
  6. acey_nl BBQ
  7. blaatje BBQ
  8. NielsDerksen
  9. mastahoizo
  10. Tomblok
  11. BartVK................OVB
  12. Oh!....................OVB








Voor wie is deze rit bedoeld?
- Mensen met vers A-bewijs
- Mensen die houden van gezelligheid
- Mensen die eens een mooie route wil rijden in een omgeving die hij/zij nog niet (goed) kent
- en als laatste: Voor iedereen die meewil

dingen waar je op moet letten:

-rij nooit harder dan dat je zelf aandurft/kan
-houd degene achter je in de gaten en stoppen zodra je elkaar niet meer ziet
-houd er rekening mee dat wij beginnende rijders zijn :9
-zorg dat je een volle tank hebt voor aanvang rit


Let op: er wordt gereden volgens het follow-up systeem! Houd je hier aan, zodat iedereen de bestemming bereikt. Meer informatie in deze post.





Eerdere ritten
Om jullie vast in de stemming te brengen, zijn hier wat topics van vorige newbie ritten:

2004:
NewbieToer 2004
Newbie Tour Veluwe Edition
Zuid Nederland: "Newbie toer pre-winter edition
Newbie tour - Final edition 2004 - Mergellandroute

2005:
Newbie tour 01 - 2005 : Salland Edition
Newbie Tour - Check Point Charlie Edition
Newbies: Tour de Theun - 11 september

2006:
Newbie Tour 2006 18 juni - FastFood Edition

2007:
Newbie Tour 2007: Verre Oosten - zondag 22 april

2009:
newbie tour 2009?
Foto van Newbie toer 2009
IMG_2159.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik schrijf me ovb in, weet niet of ik het red! Maar zeker leuk! :)
 
Hmmm..... wij hebben wel navigatie.... maar deze route ligt zoals gezegd niet op de route.

Ik heb hem via google maps ff bekeken maar het lijkt alsof er een aantal foutjes (of lusjes) inzitten. Voorrijden lijkt me echt géén overbodige luxe om "problemen" als bospaden, grindwegen etc etc. te voorkomen.




 
die lussen dat hoort zo maar in iedere route zitten fouten en die ben ik er nou aan het uithalen
zandwegen kunnen we terplekke vermijden door op "omrijden" te drukken

zou hem voor rijden als ik navigatie had of als iemand met navigatie mee wil om voor te rijden
 
Limburg! hallo, das zowat de andere kant van de wereld :o (binnen nederland dan hea ;))

hmm is vanuit a'dam toch wel erg ver...Bagger, ik denk er nog ff overna |( '(
 
DevilDriver's voorrij-problematiek
zou hem voor rijden als ik navigatie had of als iemand met navigatie mee wil om voor te rijden

Géén kwestie van willen.... maar kunnen.

Doordeweeks aan het werk... en om daarna 'n route voor te gaan rijden is géén probleem.
Een route die pas op één uur van huis begint... da's niet echt wat voor doordeweeks. :N

Hopelijk biedt iemand zich vanuit die regio aan..... :?

Wij kijken het voor de zondag wel effe aan....


[me]
It's a No-Go... wij sturen wij hier in de omgeving wat rond. :]
I.i.g. alvast véél plezier... ;)

[/me]
 
Laatst bewerkt:
Op zich lijkt het mij wel wat...

Bij het woordje 'Limburg' haken er al gauw mensen af merk ik. Als ik de route zo bekijk valt het wel mee. Het merendeel is Noord-Brabant en het meest noordelijke puntje van Noord-Limburg. Om veel mensen gunstig te stemmen zou ik het beginpunt in de buurt van Nijmegen doen.

Amersfoort - Nijmegen is volgens de routeplanner 55 min rijden, dus...
...voor Kato is dat ongeveer 0,6 * 55 = 33 min. ;)

Voorrijden is altijd het beste, maar misschien zijn er wel mensen hier die de omgeving zo goed kennen dat ze kunnen vertellen of er problemen kunnen ontstaan op deze route.

Als we in Nijmegen starten, wil ik wel mee... dan is de reistijd naar en van het startpunt minimaal.
 
Nijmegen, beste stad van Nederland :)

Kom er officieel vandaan:).. iets langer als een uurtje rijden, volgens de geldende snelheidlimieten ;)
Als je van a'dam afkomt kunnen we wellicht samen oprijden aangezien je dan waarschijnlijk toch langs breukelen komt.


Ben nu bezig met het vliegwiel te draaien... maar kan het vliegwiel niet ver genoeg draaien om het TDC te bereiken :( . Kans dat ik zondag met de XT kan word steeds kleiner zo ;(
 
jammer genoeg kan ik er a.s. zondag niet bij zijn ivm. andere verplichtingen. '(
agenda is reeds redelijk gevuld.
in ieder geval de 30e [aug] veenendaal en het weekend van 11/13 september een rondje "moezelen" :]
oktober geeft weer wat ruimte. :Y

voor iedereen die wel gaat: keep the shiny side up en een gezellige dag. :) 8-)

nxt tm
 
Ow, lijkt mij ook wel leuk.
Ik rijd sinds maart, maar heb mij A rijbewijs al een paar jaar.

Ik wil me bij deze wel opgeven. Bij voorkeur omdat het in Limburg is.
Ik kom zelf vanuit de Achterhoek.
 
Misschien is het een idee dat als er weinig aanmeldingen blijven/ zijn om de datum te verplaatsen. Dan heb je in ieder geval alvast een route. het is voor sommige wat aan de late kant.
 
Zou graag weer mee gaan, maar ik rij zaterdag vanuit Knokke (Belgie) weer naar huis en weet niet hoe ik me dan voel :P

Misschien een weekje later, ook i.v.m. voorrijden... ;)
 
Misschien is het een idee dat als er weinig aanmeldingen blijven/ zijn om de datum te verplaatsen. Dan heb je in ieder geval alvast een route. het is voor sommige wat aan de late kant.

het is niet de bedoeling dat dit weer zo'n grote groep word, dus aantal aanmeldingen maakt niet zoveel uit.



*edit

route vermeld in 1e topic word niet omgedraaid i.v.m. de stops die weer niet zullen kloppen.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij te ver. (kom uit omgeving Alkmaar) Geen zin om ook nog eens 400km snelweg te rijden heen en weer.. :')

Veel plezier gewenst voor degene die wel gaan! :]
 
Ik zit er zelf aan te denken om mee te gaan, even onder voorbehoud van wat zaken. Ik heb echter wel een goed beginpunt voor deze route. Op het punt (onderin) waar de route onder de A73 doorgaat zit een Mc. Donalds met een redelijke parkeerplaats. Wellicht handig daar te verzamelen voor iedereen. Deze Mc. Donalds zit net achter Venray en is goed te bereiken voor iedereen. En voor de rit kan er nog wat koffie of eten gedaan worden.

Dit is het adres:
Mc Donalds VENRAY
Maasheseweg 89 -A
5804 AB VENRAY

A73, afrit 8 Venray-Noord

p.s. ik neem aan dat het geen race rit gaat worden?? Maar dat de maximum snelheid redelijk wordt aangehouden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er voor om te starten op het centrale punt en volgens mij is dat de meest noordelijke punt van de route, dus in Nijmegen.....

Dat ik zelf uit Nijmegen kom staat daar natuurlijk heeeeelemaal los van ;)

Dat tankstation wat je hebt gekozen is maar een kleintje. Je kunt in nIjmegen het beste op de waalkade afspreken denk ik daar is een grote parkeerplaats 300 meter rechts van dit punt. (Ik kirijg de map view er alleen nie goed op, dus dan maar ff zo)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan