Rotterdam Incorporated deel 10 - van terras naar terras

Status
Niet open voor verdere reacties.

ufootje

MF veteraan
30 okt 2005
6.000
23
Spijkenisse
20iyxz9.jpg



Alweer deeltje 10 van het Rotterdam Incorporated topic, voor alle gezellige mensen uit Rotterdam én omstreken!

zondag 22-11-2009 Chocomeet

zet alvast in je agenda, details volgen nog!



De voorgaande deeltjes:


Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
 
Laatst bewerkt:
gereden ritjes:


6-9-2009 De alweer of nog steeds onthaasten-rit
van vindtieleuk en poisy:

"Ongeveer 220km onthaasten door Brabant, Limburg en Duitsland. De route voert ons vooral over kleine weggetjes, maar voor de liefhebbers van heftiger onthaastwerk is er tevens 12km Autobahn (knallen naar eigen gehoefte) in de route opgenomen. De start van de rit is in de buurt van Oss."

Even de poll (onder de link voor de slimmerikken) invullen waarna we een datum vast kunnen stellen.. meeste stemmen gelden dus.

En dit is het geworden....

'Schiet op met onthaasten - reprise'
Zondag 6 september 2009
10:30 uur, McDonalds Heesch (A59, afrit 52)


- Neem je ID kaart/paspoort mee, de route gaat voor een groot deel door Duitsland.
- De (enige) tankstop in de route is na 175 135 km.

Tip; vlak voor afslag 52 (Oss/Heesch) is een Shell tankstation aan de A59....

Wie gaan er mee;
Vindtieleuk
Poisy
lilanie
JiP
Aad900
TigerT
JooGhum
Edd (alleen als het mooi weer is)
Snake II
cyclist1970
ndeeka
worldbeater (na een volledige beurt!)
 
Laatst bewerkt:
de stamgasten :

rh2udl.jpg

Ufootje

208ejp0.jpg

Bloemm

53qxxj.jpg

Lilanie

20f8haw.jpg

Ms.Lauryn

2vweck2.jpg

Aad900

2gy2hph.jpg

Kalimero

29ny16s.jpg

Suzuroja

21o31wl.jpg

Poisy & Vindtieleuk

27xfbk5.jpg

TigerT

5vtcec.jpg

JooGhum
 
Laatst bewerkt:
we zijn er weer!!! ik verklaar deeltje 10 voor geopend... *O*

ik ga ook fotos van iedereen in de openingpost zetten, heb je een leuke foto van jezelf en je motor, gooi het even op, of mail het mij even.

als je geen zin hebt een foto op te zoeken, geef dan even aan of ik een foto uit mijn albums mag plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
nee... ik zit uit verveling dit topic maar bij te werken en fotos neer te plempen...
so.. tis me daar lekker weer... ik zou een moord plegen om ff een rondje te gaan rijden.. :] _O-
 
nee... ik zit uit verveling dit topic maar bij te werken en fotos neer te plempen...
so.. tis me daar lekker weer... ik zou een moord plegen om ff een rondje te gaan rijden.. :] _O-

Niet zo aanstellen hoor

gewoon lekker met je laptop in de hangmat tussen het onkruid aan je kleurenschema werken. O-)
 
Laatst bewerkt:
we zijn er weer!!! ik verklaar deeltje 10 voor geopend... *O*

ik ga ook fotos van iedereen in de openingpost zetten, heb je een leuke foto van jezelf en je motor, gooi het even op, of mail het mij even.

als je geen zin hebt een foto op te zoeken, geef dan even aan of ik een foto uit mijn albums mag plaatsen.


plemp maar wat neer hoor.. jij hebt meer foto's van mij met motor dan ikzelf.. ;) _O-

en mehn.. ja.. dat viel idd niet mee.. na 15 min vroeg ik me al af of ik nou echt vakantie had gehad... -O-

ik neem trouwens aan dat ik je mailtje nu niet meer hoef te beantwoorden?? :?
 
Zo, de deeltjes vliegen voorbij... :o


Ennuh, van terras naar terras? Is dat waar het allemaal om draait tegenwoordig in Rotterdam? :N

tsss, vroeger was dat wel anders.... 8-)
 
nee hoor, schat. ik heb het al uitgevogeld-- d8 wel dat je druk met je werk was.
ik zal zo ff een mooi piccie voor je uitzoeken... })
 
.. ik zou een moord plegen om ff een rondje te gaan rijden.. :] _O-


...niet nodig kheb vandaag genoten voor ons beide *O* ...........heb zelfs het strand gevonden zal je volgende keer laten zien ;)

bedankt voor de route verheug me op je volgende route *O*

ps: mooie foto.....van RTM ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan