Fzr 600 Streetfighter in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
welke 2e kans je hebt me gemailt en zou even gaan meten. Als dat te lang duurt en er zijn ook andere geinteresseerde ga ik met hun verder. Dat noemen ze dan pech hebben.
 
Ik citeer van Xeed :

"en als dwip hem niet wil, dan kom ik heb wellicht ophalen"

Dan zou je er toch vanuit gaan dat ik eerst moet laten weten of ik hem wil of niet.
en dan 1 of 2 dagen wachten niet op kunnen brengen omdat je zo graag geld ziet.

Als je zo omgaat met afspraken, succes ermee
 
De spullen staan te koop omdat ik er graag vanaf wil i.v.m. ruimte gebrek en heeft helemaal niks te maken met graag geld willen zien, maar als jij dat zo ziet moet jij dat weten.

Bedankt en tot ziens
 
Laatst bewerkt:
past die tank in combinatie met de originele airbox op een fzr600?
hoe zit het met de bevestigingspunten, brandstofpomp etc?
en wat voor teller zit er in?
 
De tank zit bij mij op de motor maar weet niet of de originele filter er onder kan. Voor de bevestigingspunten heb ik zelf 2 stalen beugels gemaakt die krijg je er uiteraard gewoon bij. Doordat de motor nog in aanbouw fase was bij mij weet ik niet hoe het er precies onder past maar moet mijn inziens geen probleem moeten zijn. Het merk van de teller durf ik zo niet te zeggen dan moet ik echt ff kijken.

full
 
Laatst bewerkt:
minimale prijs voor de achterbrug?

en wat zit daar allemaal bij? (velg,rem etc allemaal?)

mail me maar
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat hij bij een 180er band aan gaat lopen op de ketting?

En is dit eventueel nog wat te verplaatsen door een offset tandwiel voor erop te zetten en achter wat naar buiten te halen, of denk je dat dit niet gaat?

(of pm of hier reageren want me mail werkt momenteel niet)
 
Jfry Helemaal zeker weten doe ik het niet heb hem nooit zover klaar gehad dat de ketting erop ging. Het zal er om hangen of hij nu met een 180 band tegen de ketting aan loopt met een offset tandwiel moet je dit wel op kunnen vangen de ketting hoeft ook geen meters van de band af te blijven.
 
kickje voor de laatste spullen. Heb nog een hoop losse kleine onderdelen mocht iemand hier interesse in hebben of wat nodig hebben laat het maar weten.
 
heb je die achterbrug met wiel nog? past de originele schokbreker van de fzr600 er op? daar heb ik nml net hyperpro op gezet :P

als dat allemaal zo past geef ik je er 130 euri's voor

lamaar weten
 
Jfry heeft de eerste keus moeten alleen nog kijken wanneer het opgehaald wordt anders zal ik het hier posten.
 
p2712092352.jpg


Hij ligt er al onder hoor :D

Moest nog we een paar dingentje aanpassen maarja had ook niet anders verwacht.

En die 180 ban gaat prima lukken zo, heb nog zon 2cm over ofzo .

Alleen jammer dat het een 48 tands tandwiel is nu past me ketting er niet omheen :D maar dat komt wel goed.


Tevens kickje!!
 
Kijk dat ziet er goed uit Jeffrey. Succes komend jaar op het circuit en wie weet tot ziens daar

Grtz tevens Kick
 
@ smannuh het subframe is aangepast om de fighter kont pas te maken

Grtz Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan