Diverse merken (ingereden) circuitbanden te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Set Michelin Pilot Power Race S2, dotcode 08-02. Banden zijn redelijk ver heen aan de zijkant. In het midden nog voldoende profiel. Wellicht voor burnout/stuntwerk? Setprijs EUR. 30,-[afbeelding]
wat wil je voor de losse voorband hebben? achterband heb ik geen belang bij, is kut voor het stunten helaas.
 
wat wil je voor de losse voorband hebben? achterband heb ik geen belang bij, is kut voor het stunten helaas.


20,- incl verzenden, komt dus neer op 13,- aangezien de verzenkosten 7,- zijn. Ophalen kan uiteraard ook (Dordrecht).

Jullie (RWP) zijn grootverbruikers.......heb nog wat bandjes liggen. Ik heb er ook wel belang bij dat alles in keer weg gaat. Is dat bespreekbaar?
 
denk dat ik er er 1tje bij je kom halen als ik vant weekend in dordt ben..

Maar ik ben er van het weekend niet -O- Ben het hele weekend weg. Als je vrijdagavond/zaterdagochtend komt dan regel ik evt ff wat.
 
ok dan.. ik ga zaterdag rijden dan kom ik ze daarvoor effe oppiken als dat mag? zeg voor twaalven? pm me je adres en nr alsjeblieft en herinner me er vrijdag ff aan haha _O-
 
Hoi - ik heb je een mail gestuurd over de banden, of heb je liever een PB ?

Heb het mailtje gezien, was een beetje druk vandaag. Er mot af en toe ook gewerkt worden :+

Ik heb een aantal liefhebbers, dus ik denk dat ik nog 2 achterbandjes over heb.

Kom gewoon ff kijken, kun je gelijk de 600 bewonderen. Foto's volgen nog zoals beloofd
 
welke achterbandjes heb je nog? :)

1x Diablo super corsa pro
1x Pilot Power Race

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan