Diverse merken (ingereden) circuitbanden te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RSV31

MF veteraan
26 jun 2006
2.616
204
Ik heb nog diverse “ingereden” bandjes liggen. De meeste banden zijn goed voor een paar duizend km’s op de weg. Alle voorbanden zijn 120/17 en de achterbanden 180/17


Biedingen per mail, ik moet ernstig van de banden af. Ieder bod is welkom, ik heb ruimte in mijn garage nodig.
 
Laatst bewerkt:
VERKOCHT Set Pirelli Diablo Supercorsa, dotcode 21-08 en 42-08, nog 4 a 5 mm profiel. Goeie bruikbare set. Setprijs. EUR. 65,-
full
 
Laatst bewerkt:
1 achterband Pirelli Diablo Supercorsa, dotcode 38-08. Band is redelijk ver heen aan de zijkant. In het midden nog voldoende profiel. Wellicht voor burnout/stuntwerk? EUR. 20,-
full
 
1 voorband Bridgestone BT002 Racing, dotcode 46-06. Band is mooi rond gesleten en heeft nog voldoende profiel. EUR. 30,-

VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
Set Michelin Pilot Power Race S2, dotcode 08-02. Banden zijn redelijk ver heen aan de zijkant. In het midden nog voldoende profiel. Wellicht voor burnout/stuntwerk? Setprijs
EUR. 30,-


ALLEEN NOG ACHTERBAND! VOORBAND IS VERKOCHT

full
 
Laatst bewerkt:
1 voorband Michelin Pilot Power Race S2, dotcode 08-02. Band is mooi rond gesleten en heeft nog voldoende profiel. EUR. 30,-[

VERKOCHT!

DOCLIB=769767,56ce348cb4de74edee38e6ba1e154e93,45141,0,0]
 
Laatst bewerkt:
Set Pirelli Diablo Supercorsa, dotcode 21-08 en 42-08, nog 4 a 5 mm profiel. Goeie bruikbare set. Setprijs. EUR. 65,- [afbeelding]

Heb je dit setje nog liggen?
Heb serieuse interesse!!! Mijn bandje is totaal op en in tijden van crisis is dit een mooi alternatief. Ik zeg DOEN! :+
Weet jij wat het kost om die bandjes te verzenden? Als het mij te prijzig is dan kom ik ze wel halen.
Je kunt me PM of een mail sturen..
:W
 
Heb je dit setje nog liggen?
Heb serieuse interesse!!! Mijn bandje is totaal op en in tijden van crisis is dit een mooi alternatief. Ik zeg DOEN! :+
Weet jij wat het kost om die bandjes te verzenden? Als het mij te prijzig is dan kom ik ze wel halen.
Je kunt me PM of een mail sturen..
:W

je hebt meel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan