Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

Ben van 15 tot en met 18 Augustus in de Eifel, ben van plan om mijn eerste rondje Nordschleife te doen. Nog meer Nederlanders aanwezig deze periode?
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag weer op de Ring wezen spelen

10272724_10202379788792819_4959638162149468787_o.jpg


10517242_10202379791152878_2063981225586237197_o.jpg
 
Ik zag op de site dat er morgen vanaf 17.30 gereden mag worden.
Is er verder op de dag dan wel wat te doen daar? Ik overweeg om er met mijn vriendin er naar toe te rijden op de motor. Grtz.
 
Ik zag op de site dat er morgen vanaf 17.30 gereden mag worden.
Is er verder op de dag dan wel wat te doen daar? Ik overweeg om er met mijn vriendin er naar toe te rijden op de motor. Grtz.

Wellicht wat testwerk van het eoa merk, of een trackday oid. Maakt niet uit, omgeving is zo mooi, je vemaakt je toch wel. En anders heb je altijd je vriendin nog :+ ;)
 
ik ben van plan om zondag 17/08 paar rondjes te gaan rijden,hopelijk is droog . Het word 1 dag -Ring.
Als mensen mee willen rijden ik vertrek zondag ochtend vanuit Den Haag en ik rij s'middags terug naar NL .
 
ik ben van plan om zondag 17/08 paar rondjes te gaan rijden,hopelijk is droog . Het word 1 dag -Ring.
Als mensen mee willen rijden ik vertrek zondag ochtend vanuit Den Haag en ik rij s'middags terug naar NL .

1 Dag op en neer doe ik niet meer. Geen zin meer in. 3 -3,5 uur heen en ook net zo lang weer terug en dan nog rondjes draaien. :N Als het ff kan, zoek goedkoop hotelletje, zijn er zat. Stuk relaxter.

Komt bij dat als je pech hebt en het is druk en er zijn (veel, lange) sluitingen kan je misschien 1 rondje rijden. 700km om 1 rondje ring te doen lijkt mij wel wat veel.

Maar heb het zelf ook paar jaar gedaan hoor, daar niet van, zo hard mogelijk heen en terug en tussendoor rondjes rijden. }) Nu denk ik bij mezelf, gekkenwerk. Maargoed ik ben dan al een daggie ouder ;)
 
Laatst bewerkt:
ik ben idd ook inmiddels geen 20 meer ,maar wel gek genoeg!!

Het feit is dat vanaf week 35 ben ik 1 mand met vakantie en ben ik bang dat voor het einde van het jaar mijn gekochte ronden niet meer zou kunnen gebruiken.
 
ik ben idd ook inmiddels geen 20 meer ,maar wel gek genoeg!!

Het feit is dat vanaf week 35 ben ik 1 mand met vakantie en ben ik bang dat voor het einde van het jaar mijn gekochte ronden niet meer zou kunnen gebruiken.

Jij bent geen 20 meer, maar ik ben geen 40 meer;-)

Als je gaat, enjoy!
 
er was weer geen reet aan :)

hier met dochterlief achterop
10568948_729702547093677_7612461687461599460_n.jpg


helaas waren er maar twee fotograven.

het was niet erg rustig (5aug) maar wel lekker kunnen rijden
veel spiegelen ruimte geven en zelf af en toe de momenten genomen dat er ruimte was en het was weer top!
 
Ja alles heel gebleven :) Alleen wel even een 'momentje' toen ik bij Adenauer Forst aankwam met een redelijke gang en vergeten was dat er nog een scherpe linkse bocht kwam, dus even oprichten en na een fikse hobbel door het gras en gewoon weer vlot doorgereden.
 
Ik wil binnenkort ééns naar de ring maar liefst tijdens de week :)
Waar kun je zien waneer de ring open is wil gwn kijken waneer ze midden de week goed weer geven dan vetrek ik smorgens na de ochtendspits hotelletje zoeken voor 1 overnachting/wat rondtoeren en dan na overnachting nog wat toeren en wat rondjes op de ring maken :)
 
Vraagje,

Wordt er ook op geluid of dB killer gecontroleerd bij 't oprijden van 't circuit?

Ik overweeg voor komende week 'n rondje te doen, maar moet wel zeker weten dat ik geen problemen krijg.

M'n Guzzi in niet heel luid, maar de uitlaten hebben geen killer en ook geen e-keur.

Freez
 
3j geleden bij de hoofd ingang stonden ze te meten....
En een gsxr met yoshimura mocht de ring niet op....
Ik had er toen de originele demper op gezet nu heb ik een akra met killer/e keur :)

En wat is de prijs nu voor een 4 ronden kaartje :) ik kan me nog herinneren 75€zal wss al een pak meer zijn :')
 
Vraagje,

Wordt er ook op geluid of dB killer gecontroleerd bij 't oprijden van 't circuit?

Ik overweeg voor komende week 'n rondje te doen, maar moet wel zeker weten dat ik geen problemen krijg.

M'n Guzzi in niet heel luid, maar de uitlaten hebben geen killer en ook geen e-keur.

Freez

Het komt voor dat ze staan te meten, if so, ben je het bokje en mag je er niet op.
 
Toen ik door het poortje ging werd er helemaal niet gecontroleerd of gekeken, nu maak ik ook niet zo veel kabaal met de standaard pijp maar daar zie je ook niet direct een E-keur op staan. Allerlei autos met schreeuwpijpen hoor je ook voordurend voorbij komen, dus die wagen het er ook op.
 
bij auto's mag alles ja bij motoren zijn ze strenger ;) ik stond ééns op de parking aan hoofdingang en toen kwamen ze rondkijken/meten en uitlaten die teveel db hadden/geen e keur die mochten de ring niet op ik stond er zelfs met originele uitlaat op men zx10r en die hebben ze ook gemeten :')
 
ben van plan om deze week te gaan en een 4 ronden kaartje te kopen vroeger stond er daar "geld" bij om te eten bij de ring is dit nog altijd zo?

Ik zou als ik jou was een 4,5 rondekaart kopen bij oprit breidscheid. Zit geen " eten" op maar is wel veel aangenamer en de helft goedkoper als je wat wil eten. :)
 
Ik zou als ik jou was een 4,5 rondekaart kopen bij oprit breidscheid. Zit geen " eten" op maar is wel veel aangenamer en de helft goedkoper als je wat wil eten. :)
die ingang weet ik zijn :Y heb je dan 4.5 rondes voor 100€ of :? :)
Denk dat ik overmorgen vertrek incl 1 overnachting op hotel die ik daar nog ga zoeken :)
De 1e keer dat ik er was zat ik in hotel vlakbij de ring vond ik wel leuk :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan