Gestolen: Blauwe Yamaha R6 Capelle aan de IJssel

Burner1

Rookie
6 aug 2008
7
0
Schiedam
Beste Forum rijders,

Afgelopen zondag nacht dus 24 augustus is de motor van Yamahabiker gestolen '( .
Het gaat hier om een blauwe Yamaha R6 met goude wielen. nog een opvallend detail zijn de gouden rem/schakel hendels en de xenon. MT-SR-85 is het kenteken
Hij is uit een afgesloten garage gestolen en meegenomen in Capelle aan den IJssel.

Kans is klein dat we hem terug zien maar alle kleine beetjes helpen. Dus als iemand iets heeft gezien of die motor heeft gezien, graag contact opnemen met Ruben op 0612 594932.

Alvast bedankt.
 
Ja hij is nu op het politie bureau om aangifte te doen, daarom maak ik het bericht.
Thanx voor het goed zetten.
 
Houdt het nou nooit op!!? -O- Wanneer blijven mensen is met hun poten van andermans spullen af!?!
 
Erg bemoedigend dat afgesloten garages ook geen zin hebben.

Sterkte met de afhandeling -O-
 
Houdt het nou nooit op!!? -O- Wanneer blijven mensen is met hun poten van andermans spullen af!?!

kortgezegd: nee, er zijn altijd mensen die zichzelf benadeeld voelen door de maatschappij en dan maar alles afpakken wat ze nodig hebben. Als die eens gewoon hun best gingen doen.

maarja veel sterkte met het terugvinden van de motor.
 
schuim ook internet af op aanbieding van de genoemde gouden onderdelen.

Handige website is www.veilingkijker.nl om alle nl marktplaatsen te checken.
 
No shit, gister nog gezien @ meeting. Te mooi ding! Vuile eikels zeg!

Voor de mensen die niet zo thuis zijn in de R-series dit is het model waar het om gaat.

2008%2Byamaha%2Br6.jpg


In combinatie met de goude hendels en apparte uitlaat moet deze toch opvallen.



Succes met de afhandeling man!
 
kortgezegd: nee, er zijn altijd mensen die zichzelf benadeeld voelen door de maatschappij en dan maar alles afpakken wat ze nodig hebben. Als die eens gewoon hun best gingen doen.

maarja veel sterkte met het terugvinden van de motor.

Sterker nog, ik denk dat het alleen maar toe zal nemen.
 
Moedeloos wordt je ervan -O- , in een afgesloten garage jatten motor op slot jatten ze em al .
Schijnt helemaal hot te zijn motoren jatten. uitelkaar slopen en verkopen of doorsluizen naar buitenland. Voor justiie en politie is het haast niet te doen om al die criminaliteiten aan te pakken en daar maken ze handig misbruik van.

Sterkte man hoop dat ze em ongeschonden terug vinden.
Het idee al dat ze in je garage geweest zijn !
 
Laatst bewerkt:
Mwah, ik denk eerder dat het weinig prioriteit heeft bij de coppers... De verzekeringen betalen toch wel -O- Daar ligt het probleem. Als je de bron niet aanpakt blijft het dweilen met de kraan open :/

Lijkt me ook niet dat er héél veel diefjes rondlopen maar dat het meer bendes/groepen zijn.

Overigens sterkte aan TS. Lijkt me een heel naar gevoel als je weet dat gasten in jouw spullen hebben zitten wroeten... :r
 
Ik bedank alvast de moeite die iedereen wil doen om het voor mij in de gaten te houden!...Ik heb vanochtend aangifte gedaan bij de politie en de verzekering ook op de hoogte gesteld...Ik zal ook vooral de digitale snelweg goed in de gaten houden, heb alleen een vermoeden dat de R6 meeting gister voor mij de laatste keer op mijn R6 was...

Nogmaals bedankt iedereen voor de moeite...hopende dat het heeeel misschien wat opbrengt...
 
Klote man....... :(
Ik ben zelf een Capellenaar dus het komt dichtbij....

In welke wijk hebben ze toegeslagen?
 
Ik bedank alvast de moeite die iedereen wil doen om het voor mij in de gaten te houden!...Ik heb vanochtend aangifte gedaan bij de politie en de verzekering ook op de hoogte gesteld...Ik zal ook vooral de digitale snelweg goed in de gaten houden, heb alleen een vermoeden dat de R6 meeting gister voor mij de laatste keer op mijn R6 was...

Nogmaals bedankt iedereen voor de moeite...hopende dat het heeeel misschien wat opbrengt...


klote man, was je wel goed verzekerd?

btw, misschien een paar piccies en wat meer info, je weet maar nooit...
 
echt klote wat een misbaksels ik weet hoe je je voelt kerel,die van mij is 4 dagen eerder weg gehaald. sterkte met het afhandelen
 
De volgende onderdelen zitten op de motor:

-Gouden pazzo rem- en koppelingshendel
-Gouden Rizoma stuurgewichtjes
-Zwart kuipruitje met gouden bevestigingsboutjes
-Laser Xtreme GP-Style exhaust
-Xenon
-Achterlicht met geintregeerde knippers
-Cnc gefreesd kentekenplaathouder (goud)
-Nieuwe michelin pp 2ct (300 a 400 km mee gereden)
-Stalen remleidingen voor (transparant) en achter (wit)

De motor heeft zo'n 6500km gereden en is in aanschaf nog geen jaar oud!...

Hij is allrisk verzekerd maar het blijft gewoon echt zuur, ik was er echt wel aan gehecht en dan zijn er van die klootzakken die het nodig vinden iemand anders leven zuur te maken...
 
Nou het is wel een afgelosten garage maar dan wel voor heel die flat. maar dan nog is het bizar en vreemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan