MF Gooi en Vechtstreek deel * 50 *

Dumpen we de naam "hooligans" ?

  • Ja, welke droeftoeter heeft dat ooit verzonnen :')

    Stemmen: 27 64,3%
  • Nee, ik voel me wel een echte hooligan al ga ik om 22 uur sl

    Stemmen: 6 14,3%
  • Wéér zo'n k*tpoll B|

    Stemmen: 3 7,1%
  • Sinds Claudia erbij is raakt het eindelijk wat :+

    Stemmen: 4 9,5%
  • Vond die kwark-poll leuker -O-

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!



suc6 noor en laat het ons maar weten :Y komt vast goed gewoon keertje kwijtraken *D
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!
Gewoon doen ;)


Je kunt het kennelijk, dus een beetje geluk mee en je hebt 'm :Y
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!
Heel veel succes!
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!

Spannend hoor Noortje... Zal zeker voor je duimen.... Het zal je vast en zeker gaan lukken. Zo'n intructeur zegt niet voor niets dat je er klaar voor bent. Mooie ervan is... Jij slaagt morgen en dan kan jij rijden zondag naar de MFMM :) hahahaha
 
Laatst bewerkt:
Spannend hoor Noortje... Zal zeker voor je duimen.... Het zal je vast en zeker gaan lukken. Zo'n intructeur zegt niet voor niets dat je er klaar voor bent. Mooie ervan is... Jij slaagt morgen en dan kan jij rijden zondag naar de MFMM :) hahahaha
R6 lenen en gáán :P
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!
Als je instructeur zegt dat je er klaar voor bent dan ben je dat ook!

Succes...
 
[jambers]
Doordeweeks werkt hij als IT'er bij de semi-overheid....in het weekend transformeert hij in een vamp die het uitgaansleven van t Gooi onveilig maakt
[/jambers]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan