MF Gooi en Vechtstreek deel * 50 *

Dumpen we de naam "hooligans" ?

  • Ja, welke droeftoeter heeft dat ooit verzonnen :')

    Stemmen: 27 64,3%
  • Nee, ik voel me wel een echte hooligan al ga ik om 22 uur sl

    Stemmen: 6 14,3%
  • Wéér zo'n k*tpoll B|

    Stemmen: 3 7,1%
  • Sinds Claudia erbij is raakt het eindelijk wat :+

    Stemmen: 4 9,5%
  • Vond die kwark-poll leuker -O-

    Stemmen: 2 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey patje, goed bezig man..
Ben ook weer thuis van 't werk, gutenabend

Hey J
aap.gif
ie...

:P
 
Laatst bewerkt:
Ik was ff aan het googlen op aapie voor m'n nieuwe avatar. Moet je kijken wat er op de 1e pagina stond;

aapie(robin).jpg



B|
 
Laatst bewerkt:
Daar moest ik effies voor de schuur in...

Ze heeft nu 20" dus ik neem aan een 24" hierna.


normaal zeg ik ja.... maar opoefietsjes 24" vallen nogal hoog uit... dus zal ff passen en meten worden dan... (voetjes niet makkelijk bij de vloer dus moeilijker afstappen zeg maar)
 
normaal zeg ik ja.... maar opoefietsjes 24" vallen nogal hoog uit... dus zal ff passen en meten worden dan... (voetjes niet makkelijk bij de vloer dus moeilijker afstappen zeg maar)


Kom ik eerdaags wel effies "passen" dan...

Deze 20" is volgens mij nog prima maar roze prinsessenfietsies zijn kennelijk niet meer hip. :/
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!
 
Kon jullie bijna niet vinden! :)

Kom niet helemaal bijlezen, maar wel even melden dat ik morgenochtend moet afrijden! Fred vond me er al klaar voor en hij had een plekkie vrij... Pfff ik schijt em echt... :/ Ik weet dat ik het kan, maar het idee dat er zo'n examinator op me let... Brrr... Duimen jullie even voor me morgen!?!

Succes morgen!
Hoelaat moet je?
Weten we ook even wanneer we moeten duimen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan