Dit onderwerp is gesloten.

quote:Acura-Scott schreef op 25 augustus 2009 @ 21:09:
-DEEL 23-
Het laatste Topic met Acura
als Topicator , k geef het stokje
(als het goed is) door aan iemand .....
Heb wat namen in een Polletje
gegooid zodat men "eerlijk" kan
kiezen ....
quote:jaaps schreef op 25 augustus 2009 @ 21:22:
[...]
Zeg vriend, haal mij eens als de gesmeerde bliksem uit dat lijstje van toekomstige Acura-opvolgers.
@zoldergangers: mijn plekje heb ik vanochtend al op de wachtlijst laten reserveren, dus nu er weer plekjes open zijn zal ik wel automatisch doorgeschoven zijn.
moet ik er alleen wel om denken dat ik morgenochtend eerst even pin (verzoek bij deze aan de anderen om me daar morgenochtend bij het verzamelen nog even aan te herinneren...)
het is m'n planning om in Terneuzen aan te haken, rond half zes begreep ik... (gapende zucht) en als ik dat niet red qua tijd pruttel ik via Rode Sluis naar Zolder. Ik heb navigatie dus kan het wel vinden, en zien we elkaar onderweg waarschijnlijk wel.
Zeg vriend, haal mij eens als de gesmeerde bliksem uit dat lijstje van toekomstige Acura-opvolgers.
quote:Martyduc schreef op 25 augustus 2009 @ 21:31:
..... en ik heb op Jaaps gestemd natuurlijk
quote:-BATTLE- schreef op 25 augustus 2009 @ 21:39:
![]()
@ shakey :appie
![]()
@ jaap : niet vergeten te pinnen morgen
@ egbert : we vertrekken rond 5:30 uit terneuzen en rijden via zelzate , dus als je tussen 5:45 en 6:00 bij de kruising staat kun je zo aanpikken
[...]
@zoldergangers: mijn plekje heb ik vanochtend al op de wachtlijst laten reserveren, dus nu er weer plekjes open zijn zal ik wel automatisch doorgeschoven zijn.
moet ik er alleen wel om denken dat ik morgenochtend eerst even pin (verzoek bij deze aan de anderen om me daar morgenochtend bij het verzamelen nog even aan te herinneren...)
het is m'n planning om in Terneuzen aan te haken, rond half zes begreep ik... (gapende zucht) en als ik dat niet red qua tijd pruttel ik via Rode Sluis naar Zolder. Ik heb navigatie dus kan het wel vinden, en zien we elkaar onderweg waarschijnlijk wel.

quote:o.j schreef op 25 augustus 2009 @ 22:17:
[...]
hey jaap Lennart hier he kun je eventueel pinnen voordat je aanhaakt??
en robby je bent wel de 400 vergeten in de OP te zetten.
en als ik thuis ben heeft jaap m'n stem, zo krijgt hij toch nog wat voorkeursstemmen![]()
quote:gix-addict schreef op 25 augustus 2009 @ 22:37:
snel die 1e pagina volspammen want dat is niks met die trage computer hier
quote:Egbert87 schreef op 25 augustus 2009 @ 22:53:
@zoldergangers komt goed zal er om kwart voor 6 staan aan de kruisstraat, 10 voor 6 rij ik door halen jullie me vast wel in.
Checklist:
Pak, helm, handschoenen, laarzen, protector enz : check.
Motor op kar (goed vast natuurlijk) : check
Auto + motor bijgetankt: check
Broodjes gesmeerd: check
drinken in de koelkast: check
Papieren uit geprint + getekend: check
gepinned: Check
Er zin in hebben![]()
: Check.
Niks vergeten morgen vroeg: check.
Wekker zetten: check
Komt best veel bij kijken zo'n dagje.
Nu![]()
bis morgen!
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1