Minibike, goudkleurig, werkend met wat gebruikssporen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.599
36.120
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Voorlopig gereserveerd!!!!

Staat al een poosje niets te doen, wel nog even gekeken of hij nog wou lopen en dat doet hij. Loopt gewoon geen bijzonderheden. Wat je ziet is wat je krijgt.

Prijs: € 45,-


full
 
Laatst bewerkt:
wat is er met de " topkuip" gebeurt ?


full






lijkt me wel leuk voor zoon lief ..... had jij ook niet een guppie rondkruipen ??
 
Laatst bewerkt:
Hee net mijn zwager gebeld en wat ons betreft is hij verkocht.Even kijken wanneer we hem op kunnen halen het is namelijk een eindje rijden :W

Top.

Als je/hij me mailt kan ik ook kijken of ik niet eens in de buurt kom met de truck. Kan je nogal wat km's besparen.

Mail me even met je werk/woonadres wie weet kom ik wel vaker in die hoek.

Edit: Roosendaal zie ik... kom wel vaker tot Rotterdam. Maar dan zul je je wel aan moeten passen dan kan ik je namelijk een bericht sturen wanneer ik naar Rotterdam moet en dan bij mij ophalen bij een klant.
 
Laatst bewerkt:
Top.

Als je/hij me mailt kan ik ook kijken of ik niet eens in de buurt kom met de truck. Kan je nogal wat km's besparen.

Mail me even met je werk/woonadres wie weet kom ik wel vaker in die hoek.

Edit: Roosendaal zie ik... kom wel vaker tot Rotterdam. Maar dan zul je je wel aan moeten passen dan kan ik je namelijk een bericht sturen wanneer ik naar Rotterdam moet en dan bij mij ophalen bij een klant.
Hee dat zou nog beter zijn dat scheelt een stuk rijden :Y
Ik werk in Breda en woon in Roosendaal.Zal ik je een PB sturen met mijn telefoonnummer, voor als je nog ergens in de buurt bent dan kan je het laten weten :Y \
Gr mario
 
Mocht het niet doorgaan, mijn zoon zou dit ook wel leuk vinden. Regio Den Haag, maar werk in regio Rotterdam.
 
Mocht het niet doorgaan, mijn zoon zou dit ook wel leuk vinden. Regio Den Haag, maar werk in regio Rotterdam.
Als het voor mij niet door zou gaan post k het wel voor je :Y
Maar reken er maar niet op we willen hem graag hebben voor de kleine ook en die ziet het wel zitten ook ;)
 
Stuur me maar gewoon een mail op mijn Gmail account. Die lees ik altijd en dagelijks.

Mocht het met jou (Mario) niet doorgaan neem ik wel contact op met de volgende.

Het moge wel duidelijk zijn dat dit chinees spul is dus geen degelijk Puchblok / Polini duur spul?

Kom regelmatig in Rotterdam dus als daar eens ben zou je op weg van het werk naar huis langs kunnen rijden... Breda kom ik bijna nooit.
 
Stuur me maar gewoon een mail op mijn Gmail account. Die lees ik altijd en dagelijks.

Mocht het met jou (Mario) niet doorgaan neem ik wel contact op met de volgende.

Het moge wel duidelijk zijn dat dit chinees spul is dus geen degelijk Puchblok / Polini duur spul?

Kom regelmatig in Rotterdam dus als daar eens ben zou je op weg van het werk naar huis langs kunnen rijden... Breda kom ik bijna nooit.
Maakt niet uit rotterdam is perfect, is maar 3 kwartier rijden vanaf mij.Laat maar weten wanneer je in rotterdam bent en waar ik moet zijn.
Gr mario
 
Renaldo ging met dat ding op zijn plaat (litteken aan overgehouden). Of heb jij toen ook een steuntje aan de grond gereden dan? Kan maar zo :P

Dubbie mag je houden, ben in een gulle bui ;)
 
Laatst bewerkt:
Net te laat Acura... 13.11 had ik mijn post al gewijzigd :P

Relmodus:

Ga jij een Engelse les volgen dan? :+ Paar grammatica foutjes :P

If you run your fingers over my bike, I'm gonna run my bike over your fingers.

-----------------------------------------

My bikes:

-Honda cbr1000rr '04

-Yamaha R6 '03 (Racer)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan