Tanktas met 2 niveaus. Bevestiging door banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.595
36.111
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Met regenhoes en wat extra beugels, weet niet of ze erbij horen maar je krijgt ze erbij.

Prijs: T.e.a.b.
full
 
mmm, dit is misschien wel wat voor mij.. Ik ga vandaag eerst even bij Termaat en Polo in duitsland kijken, maar ik zoek iig iets met riemen, ivm kunsstof tank :/

Loopt die band nou van de voorkant naar de achterkant als een lus, of kan je elk hoekpunt met een eigen band vastzetten? Ik heb aardig wat lengte nodig om bij een haak of stuk frame te komen waar ik het aan vast kan zetten... Vandaar.
 
mmm, dit is misschien wel wat voor mij.. Ik ga vandaag eerst even bij Termaat en Polo in duitsland kijken, maar ik zoek iig iets met riemen, ivm kunsstof tank :/

Loopt die band nou van de voorkant naar de achterkant als een lus, of kan je elk hoekpunt met een eigen band vastzetten? Ik heb aardig wat lengte nodig om bij een haak of stuk frame te komen waar ik het aan vast kan zetten... Vandaar.

Ik heb hem een paar keer op mijn RS125 gebruikt dus moet ff denken...

Hij is dus niet zo heel groot qua oppervlakte, hij paste mooi op de tank van een RS125...
Volgens mij had ik 1 band voor langs het balhoofd en de ander voor langs het zitje. Weet niet hoelang je nodig hebt voor die banden, maar anders moet ik het ff opmeten voor je.
 
Toevallig dezelfde tas tegen gekomen bij een motorzaak... 115 euro!!!! Deze mag van mijn zelfs voor 25 euro incl verzendkosten weg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan