CBR F2 RR

Mikey P

Die hard MF'er
4 dec 2006
495
1
Edit:

Helaas zijn alle foto's van Glowfoto om de een of andere reden verwijderd. Ik heb daarom toch nog wat foto's geupload van het resultaat. Helaas zonder het hele verhaal van het project er omheen....

De motor heb ik in deze staat gekocht:

HondaCBR600F2931.jpg


En vervolgens zo getransformeerd:

HondaCBR600F293301.jpg

HondaCBR600F293298.jpg

HondaCBR600F293303.jpg

HondaCBR600F293308.jpg

HondaCBR600F293304.jpg

HondaCBR600F293312.jpg


At night:

HondaCBR600F293279.jpg

HondaCBR600F293282.jpg

HondaCBR600F293286.jpg


En nog 2 sfeerfoto's in de sneeuw:

HondaCBR600F293270.jpg

HondaCBR600F293245.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!

Voor de bevestiging van de zadels heb ik een aantal beugels gelast. Foto's daarvan zal ik eerdaags eens posten.
 
Laatst bewerkt:
mooi ding,op die raketwerper na,die aan de zijkant hangt,was er niet groter? _O-
maar is mijn mening! ;)
 
Laatst bewerkt:
De demper die je eerder op de foto's ziet hoort er eigenlijk op. Vandaar ook dat ik al aangaf 'let niet op de demper' ;) Looks van de 'race'demper zijn ook niet spectaculair, maar komt uiteraard goed geluid uit. De hugger had ik zwart moeten maken. Ook het witte voorkapje misschien wel, maar dit zijn gedachten achteraf..
 
hallo ik heb een vraagje dat kontje bij jou van welke fiets komt dat ?
en btw vette bike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

greetz tom
 
Ik heb er inderdaad een tijdje mee in Arnhem gereden! :) Nu staat hij even in het westen, maar misschien neem ik hem binnenkort wel weer mee. Een paar km Posbank is een stuk beter dan de snelweg in de Randstad ;)
 
Ik heb er inderdaad een tijdje mee in Arnhem gereden! :) Nu staat hij even in het westen, maar misschien neem ik hem binnenkort wel weer mee. Een paar km Posbank is een stuk beter dan de snelweg in de Randstad ;)

Ja daar kwam ik ook achter, ik studeer in arnhem. Ik heb deze week mijn motor ook hier, idd mooie omgeving om te rijden :] Ben je toevallig ook student?
 
Ah nice! Ja, ik zit op de HAN. Jij ook? Heb momenteel me 'nieuwe' opknap full fairing F2 bij me :) Schaam me kapot op dat ding (kuipschade rechtsvoor), maar tot op heden geen tijd om er aan te werken.
 
De demper die je eerder op de foto's ziet hoort er eigenlijk op. Vandaar ook dat ik al aangaf 'let niet op de demper' ;) Looks van de 'race'demper zijn ook niet spectaculair, maar komt uiteraard goed geluid uit. De hugger had ik zwart moeten maken. Ook het witte voorkapje misschien wel, maar dit zijn gedachten achteraf..

waarom er dan niet meteen een RR uitlaat ingeknutseld......
gaat best hoor op zo'n oudje :+ :+ :+
full
 
Ah nice! Ja, ik zit op de HAN. Jij ook? Heb momenteel me 'nieuwe' opknap full fairing F2 bij me :) Schaam me kapot op dat ding (kuipschade rechtsvoor), maar tot op heden geen tijd om er aan te werken.

Ja zit ook op de han. Ik zal eens opletten of ik die opknapper zie staan ;) Misschien zie ik je wel eens. Gr!
 
Terug
Bovenaan Onderaan