Animo voor een NLse Hornet club?

Zeon

MF'er
18 apr 2003
125
0
Haai allemaal, ik ben bezig met het starten van een Nederlandse Hornet-club. Naam staat ook nog niet vast. Maar om te starten wil ik eerst weten of er echt genoeg animo voor is om mee te beginnen. Zo ja dan kan ik ons inschrijven als een vereniging of stichting. Is voor de belasting enzo, en om geregistreerd te worden bij Honda. Maar dat zijn details. Laat ook even weten of je er zin in hebt om deze zomer een meeting te doen, dan gaan we wat organiseren.
Alvast bedankt voor jullie inzet.

Groetjes

Jeroen
Zeon121@msn.com
 
Zeon,

Zoals je wellicht al had gezien is er al een topic over, maar genoeg aandacht kan geen kwaad. Ik ben zelf wel geïnteresseerd, ik ben al lid van de Engelse club (Hornet nest).

Mocht je hulp nodig hebben neem even contact met me op.

Ik hoop spoedig iets te horen.

Groeten Rob
 
mij ook wel
hopelijk zijn er genoeg hornet liefhebbers in noord brabant
is leuker als we met een groep naar bepaald ontmoetingpunt rijden
 
Met m'n topic Nederlandse Hornets is er alvast wat animo gevonden. Ik sluit me helemaal aan als er echt iets ondernomen word. Dus Zeon ga je gang als je wat op poten gaat zetten. Als je hulp nodig hebt laat maar ff weten.
Trouwens het lijkt mij wel wat om op niet al te lange termijn iets gezamelijk af te spreken via een meeting? Als er dan wat medehorneteers kunnen komen zou het fantastisch zijn.
 
Ik las trouwens bij een motorzaak in Bodegraven dat er op zaterdag 31 mei een naked bike en streetfightermeeting is in Waddinxveen. Misschien iets voor een eerste meeting?? Als het mooi weer is ga ik zowiezo. Anderen volgen????
 
Hmmmm dat gaat lekker zo, lets keep em going! kunnen we binnenkort lekker een stukkie gaan touren met z'n allen :]
 
mij ook wel
hopelijk zijn er genoeg hornet liefhebbers in noord brabant
is leuker als we met een groep naar bepaald ontmoetingpunt rijden

Kijk, dus ik ben niet de enigste brabander hier.. Als het meezit ga ik morgen bij Pols motoren in waalwijk een Zwarte Hornet kopen.. :9~

Ik sluit mij ook aan bij iedere vorm van een nederlandse hornet-club. Het lijkt mij een keigaaf idee.. Als ik ook op een of andere manier kan helpen... 8-)
 
gaaf man dat je hem daar gaat kopen
als je nou 'smiddags gaat zijn wij er ook
loop rond een uur of drie maar op de herrie tafel af en tref ons daar het is daar altijd een gezellige boel met de vaste klanten club :X
 
gaaf man dat je hem daar gaat kopen
als je nou 'smiddags gaat zijn wij er ook
loop rond een uur of drie maar op de herrie tafel af en tref ons daar het is daar altijd een gezellige boel met de vaste klanten club :X

Helaas, smiddags moet ik werken, ik ben er 'sochtends.. (ik ga er nu naar toe) Maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden.. :) :) :)
 
sorry ik bedoelde dat we er zaterdag 'smiddags altijd zitten
maar misschien zien we je dan wel eens

Ah zo, natuurlijk.. :) Ik ben er net geweest, en ik heb hem gekocht.. Maar die actie gold voor de CB-600 mét kuipje, en ik vind 'm zonder kuip mooier, dus ik heb de actie niet gedaan, maar ik heb wel een hele goede inruilprijs gekregen voor m'n ouwe soes..

Ik ben wel heel blij dat ik dáár ben geweest, en niet bij motogort walvoort ofzo.. Ik werd er ontettend vriendelijk geholpen, en ik had nog maar net m'n helm afgezet of ik kreeg al aangeboden dat ik een flink eind kon proefrijden op een demo-model.. En wat rijdt ie toch gaaf he.. :] Als het meezit heb ik 'm volgende week vrijdag.. :9
 
gefeliciteerd
ik heb toch niet te veel gezegd he over de service
het is gweoon een hele goede motor zaak
en als je er eenmaal vaste klant bent wil je niet anders meer
en wordt je ook zo behandeld
en heb je nog gezegd dat ik je heb gestuurd
 
gefeliciteerd
ik heb toch niet te veel gezegd he over de service
het is gweoon een hele goede motor zaak
en als je er eenmaal vaste klant bent wil je niet anders meer
en wordt je ook zo behandeld
en heb je nog gezegd dat ik je heb gestuurd

Je hebt zeker niet teveel gezegd over de service, die is uitstekend, en ik heb natuurlijk verteld dat jij mij daar naartoe hebt gestuurd. Ik heb ze zelfs deze website (Motor-Forum.nl) laten zien.. :) Ik kan nauwelijks wachten tot vrijdag.. :]

Alleen tijdens het test-rijden kwam ik een wesp tegen in mijn helm.. Dat was iets minder, maar dat staat daar los van.. Ik heb daar een topic over geopend in algemene motorpraat.. Gelukkig heeft ie niet gestoken..
 
hoe laat misschien kom ik wel even langs

áls het kenteken volgende week vrijdag klaar is, dan zal ik hem waarschijnlijk rond de middag (uurtje of 3, 4) ophalen.. Er is ook een kans dat het de dinsdag erop wordt, maar ik hoop natuurlijk op vrijdag, dan kan ik 'm van 't weekend in gaan rijden.. :)

En ik ben ook van plan om op zaterdag-middagen daar gewoon langs te gaan.. Ik vind het echt gezellig daar.. :)

Op vrijdag 25 april 2003 18:12 schreef Zeon het volgende:
Yippie weer een Horneteer erbij! Gefeliciteerd man! ;)
Dankjewel.. :)

Op zaterdag 26 april 2003 10:09 schreef martin BEagle het volgende:
Yyyyiihhhhaaaa!!!
Moeten maar es afspreken om te gaan :] you know!
8-)
Zekers.. :]

Weet iemand hoeveel Km een Hornet nodig heeft om mooi ingereden te zijn..?
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 26 april 2003 11:27 schreef Redboost het volgende:En ik ben ook van plan om op zaterdag-middagen daar gewoon langs te gaan.. Ik vind het echt gezellig daar.. :)


kwam gister avond nog daar en de eingenaar(frans) kwam me al met
een big smile tegemoet en deed de groeten van jou
hij vond het erg leuk op de manier hoe het gegaan was
hopelijk zien we je daar snel een keer op de koffie
 
Terug
Bovenaan Onderaan