Ex-rijlessers 2009 gaan touren!

Ecniv

MF veteraan
12 apr 2009
1.149
0
Gouda
Het begon allemaal hiermee:
routenieuwerbrug.jpg


Iemand zin in een tourtochtje (misschien wel het laatste van dit seizoen) met de ex-lessers? Huidige lessers kunnen wellicht achterop met de ex'ers?

Dus: wie wil (en kan) er mee?

Langho09 kwam met het idee op 13 september 2009 rond 14:00. Start- en eindpunt bij A12 afslag Nieuwerbrug (TINQ tankstation)

(Ik ben niet bedreven in dit soort dingen en hoop dus echt dat anderen mij willen assisteren in het organiseren en voorrijden van de route..., anders gaat het feest niet door)

Ik doe mee:
Ecniv
Lankho09 (we gaan ons best doen m ook te laten voorrijden)
jansen007 + vriend
MotoMarsje + vriend Rene
Mister-IT
Haring (tevens voorrijder)
Korenwolf
Bassow
DevilDriver
dennisfromwezep
Rubs88
#Lennard
Sven (geen MF-er)
jellesniettes
artifex

Onder voorbehoud:
zx9r-redninja (in afwachting van rijexamen)
Mascotte (in afwachting van rijexamen)
Veccie (onder voorbehoud van andere tourtocht)
MoriniStylr (onder voorbehoud van ..)
-Jorick- (onder voorbehoud van weg zijn)


We rijden (op aangeven van DevilDriver) volgens het Follow-Up systeem!

MEETING SPOT: PARKEERTERREIN BIJ AFRIT NIEUWERBRUG VAN DE A12!! OM 14:00!!!!
 
Laatst bewerkt:
uh im in :P die dag ervoor heb ik wel een andere tourtocht staan tho *D we zullen zien hoe het loopt het is iig in de buurt dus dat scheelt..
 
Áls ik m'n RBW morgen haal, zullen we dan volgend weekend wat verkennen?

Mits er genoeg animo is natuurlijk.

Evt. heb ik navigatie op m'n telefoon, heb je de route wat meer in detail?
 
Áls ik m'n RBW morgen haal, zullen we dan volgend weekend wat verkennen?

Mits er genoeg animo is natuurlijk.

Evt. heb ik navigatie op m'n telefoon, heb je de route wat meer in detail?

5 of 6 september verkennen is prima; als je mij vertelt welk navigatiesysteem je hebt, kan ik je de routefile (of 2 routefiles in geval van domdo ehh tomtom) sturen.
 
Sygic Mobile. Maar als je die PM't kan ik er even mee stoeien. En anders moet er als de sodemieter een tanktas komen en een kaart. :')
 
Ja, is goed. Een converter moet wel te doen zijn. :Y

De Sygic muts is als ik de route laat berekenen vaak net effe te traag met aanwijzingen, maar allicht dat een uitgewerkte route beter gaat.
 
Dit lijkt mij wel wat :Y Zet mij maar op de lijst!

-EDIT-

Hopelijk ben ik dan nuchter :+ Heb de dag ervoor een feestje :P
 
Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet 13 september... :( Ga dat weekend voor 2 weken op vakantie naar Italie... Komt er daarna nog een meeting?!!
 
Ik kan helaas niet 13 september... :( Ga dat weekend voor 2 weken op vakantie naar Italie... Komt er daarna nog een meeting?!!

Als het weer mooi blijft half oktober nog een, anders half maart weer een van mijn hand *O*
 
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk, we kunnen altijd nog een meeting opzetten als je er weer bent. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan