MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

Deel 52 een Dolomieten special?

  • Ja!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk *D

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lange dag in het ziekenhuis doorgebracht, conclusie:
Stuk bot in mn voet zit los, mocht kiezen: gips (6 weken) of nu een drukverband (1 week) en 2x 2 weken ingetaped. Schijnt minder goed te zijn, maar kan dan iig autorijden (verzekeraar dekt het).
Trok bleek weg toen ze me het vertelden, toch een mooie misser van het ambulance personeel als je het mij vraagt...
Iig blij dat er duidelijkheid is.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het wel leuk om Avatar te kijken. Heb de hele serie op de comp gekeken.

Mah, dan valt het opzich nog wel mee Oh!. Beter als wat je eerst dacht. Toch 6 weken rust nemen met je pootje, maar goed dan moet het weer herstelt zijn.
 
OneDrive

nog een paar leuke foto's

rond nr 125 *O*

DSC_0191-border.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lange dag in het ziekenhuis doorgebracht, conclusie:
Stuk bot in mn voet zit los, mocht kiezen: gips (6 weken) of nu een drukverband (1 week) en 2x 2 weken ingetaped. Schijnt minder goed te zijn, maar kan dan iig autorijden (verzekeraar dekt het).
Trok bleek weg toen ze me het vertelden, toch een mooie misser van het ambulance personeel als je het mij vraagt...
Iig blij dat er duidelijkheid is.
Je hebt dan toch wel voor gips gekozen he?? Je voeten zijn echt heel belangrijk... als dat een zwak punt blijft of later (als je groot bent) complicaties geeft :X Dan maar 6 weken op krukken :Y
 
Laatst bewerkt:
@Noor, hui c'est moi. :D
Lukt het een beetje op je monster 8-)?

@René, mja kijk wel ff wat ik doe het liefst wacht ik tot volgend jaar!
Denk all1 dat het bandje dat niet trekt helemaal niet als ik in een buitje belandt :S

Informeer wel ff bij die url die je gaf.

Grtz J

:W Jaa gaat lekker op m'n Monster! :) :]
 
Ik lekker even gereden in 't Gooi. Bij vrienden en familie motor wezen showen! Wat een leuk dingetje is mijn Monster toch! (verliefde-smiley). En heb zowaar zélf mijn motor de schuur in gereden (zonder dat ik schade heb gemaakt aan Phoen's motor) ;)
 
hahaha goed bezig Noortje. Al helemaal trots op je eigen Monster :)


Dit is erwin toch ?
DSC_0094-border.jpg



Zit ff die link van Crazy door te kijken, post wel als ik bekende tegen kom ^^
 
Laatst bewerkt:
Ik lekker even gereden in 't Gooi. Bij vrienden en familie motor wezen showen! Wat een leuk dingetje is mijn Monster toch! (verliefde-smiley). En heb zowaar zélf mijn motor de schuur in gereden (zonder dat ik schade heb gemaakt aan Phoen's motor) ;)
waar blijft de foto van jou en je monster?? Of had ik daarvoor 1000 posts terug moeten lezen :$
 
waar blijft de foto van jou en je monster?? Of had ik daarvoor 1000 posts terug moeten lezen :$

Mij op m'n monster die heb ik nog niet... Heb ook nog geen pak, dus ja dan is het plaatje niet compleet he... Maar m'n monster heb je toch wel gezien!!?!
 
Mij op m'n monster die heb ik nog niet... Heb ook nog geen pak, dus ja dan is het plaatje niet compleet he... Maar m'n monster heb je toch wel gezien!!?!
Ja ergens in een vaag verleden... doe nog maar eens posten *D Maare gaat toch wel een mooi pakje komen toch? Of wacht je op de beurs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan