MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

Deel 52 een Dolomieten special?

  • Ja!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk *D

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Ouwehoer, de ziekenbroeders vallen er niets te verwijten. Ook tegen mij werd er toen gezegd dat mijn sleutelbeen/schouder gebroken was.

Achteraf is het niet zo. Beter de wond zwaarder inschatten dan licht. Achteraf is het dan altijd meevaller *O*

Rust houden dus.
 
Stukadoor is klaar met mijn muren. Kleur is ietsjepietsie anders dan ik had verwacht. _O-

Wit met heel klein beetje kleur erin, creme. Maar die is ietwat geler. Zo kijken hoe met de droge muren gaat.
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste berichtje vanaf m'n nieuwe stekje! Het is me deze keer eerlijk gezegd aardig meegevallen, maar dat komt misschien ook omdat vannochtend alles al ingepakt stond. We hebben alles in de auto/kar gezet en daarna naar Hilversum gereden.

Nu het ingericht is, is het helemaal af! Moet nog een paar kleine dingen aanschaffen....

Nu bekaf van al het trap lopen -O-

Oja de kantonees hier maakt prima loempia's! ;) *O* *O* *O* *O* *O*
 
Mijn eerste berichtje vanaf m'n nieuwe stekje! Het is me deze keer eerlijk gezegd aardig meegevallen, maar dat komt misschien ook omdat vannochtend alles al ingepakt stond. We hebben alles in de auto/kar gezet en daarna naar Hilversum gereden.

Nu het ingericht is, is het helemaal af! Moet nog een paar kleine dingen aanschaffen....

Nu bekaf van al het trap lopen -O-

Oja de kantonees hier maakt prima loempia's! ;) *O* *O* *O* *O* *O*



haha top eetsmakelijk.

Is wel snel gegaan zo te horen. Btje hard werken kan dus geen kwaad en nu lekkr relaxen thuis maken *D
 
Mijn eerste berichtje vanaf m'n nieuwe stekje! Het is me deze keer eerlijk gezegd aardig meegevallen, maar dat komt misschien ook omdat vannochtend alles al ingepakt stond. We hebben alles in de auto/kar gezet en daarna naar Hilversum gereden.

Nu het ingericht is, is het helemaal af! Moet nog een paar kleine dingen aanschaffen....

Nu bekaf van al het trap lopen -O-

Oja de kantonees hier maakt prima loempia's! ;) *O* *O* *O* *O* *O*

Hey! goed bezig jij *D
Scheelt je ook een klap extra tijd met ritjes *O*

Welke buurt zat je nou?
 
http://www.motormeuk.nl/bekijken/2534/filmpje/Scooter-patsertje-staat-te-snel-stil.html (Motormeuk Filmpje: Scooter patsertje staat te snel stil.)


die stonden er toch net niet :P hahaha
 
http://www.motormeuk.nl/bekijken/2534/filmpje/Scooter-patsertje-staat-te-snel-stil.html (Motormeuk Filmpje: Scooter patsertje staat te snel stil.)


die stonden er toch net niet :P hahaha

Sjonnie _O-

Ice Age 3.....eerst deel 2 eens kijken, als die vrolijke noot in de vorm van een antieke eekhoorn weer van de partij is wil ik deel 3 ook zien :Y

Zo, lekker bakkie koffie maken en Kill Bill 2 aanzetten.
 
Sjonnie _O-

Ice Age 3.....eerst deel 2 eens kijken, als die vrolijke noot in de vorm van een antieke eekhoorn weer van de partij is wil ik deel 3 ook zien :Y

Zo, lekker bakkie koffie maken en Kill Bill 2 aanzetten.

Die is er weer bij :Y
Enne was gisteren nou Kill Bill 1 dan? Nergens kunnen vinden :N
 
Avond :W

Mijn eerste berichtje vanaf m'n nieuwe stekje! Het is me deze keer eerlijk gezegd aardig meegevallen, maar dat komt misschien ook omdat vannochtend alles al ingepakt stond. We hebben alles in de auto/kar gezet en daarna naar Hilversum gereden.

Nu het ingericht is, is het helemaal af! Moet nog een paar kleine dingen aanschaffen....

Nu bekaf van al het trap lopen -O-

Oja de kantonees hier maakt prima loempia's! ;) *O* *O* *O* *O* *O*
Mooi man, nogmaal gefeliciteerd *O*
 
Die staan bij mij in de kast :+ .....had je toch langs moeten komen.

:')
Ik dacht dat je ook gezegd had dat ze op tv waren :P

Heb je al een harde schijf erbij gekocht of wil je het toch bij die ene laten?
Morgenavond kan ik niet, maar rest van de week nog wel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan