MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

Deel 52 een Dolomieten special?

  • Ja!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk *D

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Snel :W voor dat we in 52 zitten :+

Eind van de middag in Amersfoort geweest voor gesprek.
ovb van A&R onderzoek en medische keuring, ben ik aangenomen.
Vonden mijn raport van het CCM helemaal goed *D

En heeft er iemand een samenvatting :?
Anders gefeliciteerd, succes en sterkte. Kies maar :+

Gefeliciteerd! *O*
 
Goedemorgen *O* 8-) , lekker weertje om een beetje onderhoud te plegen aan de R1 vandaag!
Iedereen die moet werken: veel plezier :W



Ook zo'n gigantische doos die je echt in 100 bochten moet wringen? En als je niet oppast dat het rubber onderaan de box eraf knalt :') ?

Heb ik zo vaak gehad, uiteindelijk het rubber niet gemonteerd :+

Jaapie: ik heb die zin al 5 keer gelezen maar er blijven allemaal ranzige plaatjes door mijn hoofd schieten :o veel plezier bij Motozoom 8-)
 
Goedemorgen *O* 8-) , lekker weertje om een beetje onderhoud te plegen aan de R1 vandaag!
Iedereen die moet werken: veel plezier :WJaapie: ik heb die zin al 5 keer gelezen maar er blijven allemaal ranzige plaatjes door mijn hoofd schieten :o veel plezier bij Motozoom 8-)
Ouwe klussert :P haha... ik lees die zin al 4x, maar nu begrijp ik jou versie; ben ook meteen wakker :Z

Succes met de R1. Ik zit in mn huisje, op een eenzame stoel in het midden van de kamer tussen al het klusrommel. Ergens vandaag komt mn nieuwe koelkast, hopelijk dit keer zonder deuk -O-
 
Mogguh! :W *O*


Blijft weinig van de beeldkwaliteit over als het gaat schemeren... Heb nu een ander plekje kunnen fröbelen zodat het shot hetzelfde blijft en nu hopelijk het geluid beter wordt (als in minder wind geklapper)

Morgen maar es proberen...

[afbeelding]

Apart shot zo :}

Snel :W voor dat we in 52 zitten :+

Eind van de middag in Amersfoort geweest voor gesprek.
ovb van A&R onderzoek en medische keuring, ben ik aangenomen.
Vonden mijn raport van het CCM helemaal goed *D

En heeft er iemand een samenvatting :?
Anders gefeliciteerd, succes en sterkte. Kies maar :+

Jij ook bijna gefeliciteerd dan *O*

Vond het leuk een stukje met jullie op te rijden..... thnx!

:W [afbeelding]

Welkom *D

Beroepsdeformatie??? :+

:} :')

Die staan (wederom :') ) op 't stikkie _O-

:X :+


of zal ik langs motozoom gaan op 'n woensdag hmmm O-)

:+

Vergeet dat meisje nou maar....tegen de tijd dat X en ik met haar gesproken hebben moet ze echt niks meer van je hebben })
 
@Achi: :')
Moest even terugscrollen om jou versie in te laten werken... :+

Maar goed, dit is geen brommer, hè jaapie!! Daarom toch maar ff doorgezet en hem erop geprutst, anders kan die nog wel eens in de soep lopen! Better safe than sorry, zeggen we altijd tegen nieuwelingen! ;)

En goedemorgen allemaal! *O* :W
 
Ouwe klussert :P haha... ik lees die zin al 4x, maar nu begrijp ik jou versie; ben ook meteen wakker :Z

Succes met de R1. Ik zit in mn huisje, op een eenzame stoel in het midden van de kamer tussen al het klusrommel. Ergens vandaag komt mn nieuwe koelkast, hopelijk dit keer zonder deuk -O-


He Michiel, PB ander even je adres, dan kom ik vanmiddag ff aanwaaien! :]
 
4e net gepakt :9

Einde van de dag??? _O-


full
 
Durf het bijna niet meer te zeggen maareh.....uploading in progress _O-


En het zijn een zooitje tegenvallers ook nog! :')




thé B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan