Ervaringen met HP motoren Eemnes

Zelf een aantal keren proefritrijders teruggebracht (geduwd) naar HP (woon in Huizen) met een lege accu of ander technisch mankement . Mij daar wel over verbaasd dat een proefrit niet voorbereidt wordt door de zaak.
 
Zelf een aantal keren proefritrijders teruggebracht (geduwd) naar HP (woon in Huizen) met een lege accu of ander technisch mankement . Mij daar wel over verbaasd dat een proefrit niet voorbereidt wordt door de zaak.

Het is toch eigenlijk juist heel erg eerlijk en oprecht dat je een 100% realistisch beeld krijgt van de technische staat waar de motor in verkeert (pech na 2 km) :+
 
Bij dezelfde halte waar ze een week daarvoor nog opgewekt uitstapten.?

ik heb wel eens iemand in de bus gehad die naar HP ging voor een proefrit. kwam ergens diep uit Brabant, geloof ik. toen de bus voor HP langs kwam was het commentaar van de motorrijder: 'hm, hij staat nog niet eens buiten'...

:?
 
ik heb wel eens iemand in de bus gehad die naar HP ging voor een proefrit. kwam ergens diep uit Brabant, geloof ik. toen de bus voor HP langs kwam was het commentaar van de motorrijder: 'hm, hij staat nog niet eens buiten'...

:?
Die had vast ervaring en zag de bui al komen.. lullen als brugman voor een proefrit en al een koopcontract moeten tekenen.
Maar de motor staat nog steeds ergens achteraan ingebouwd, vijftig motorfietsen ervoor. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zeg,kunnen jullie je gezeik op hp motoren niet nog wat wijder kunnen verbreiden/op kunnen voeren?
ik heb er n.l. een leuke brommer zien staan,voor een leuke prijs.
Die prijs zou dan nog wat verder kunnen zakken :)

goed voor de onderhandelings positie *O*
 
Laatst bewerkt:
Da's niet zo moeilijk hoor. Je hoeft alleen maar dit 94 pagina's tellende topic uit te printen, onder z'n neus houden en dan heel onschuldig vragen: Kan je nog wat aan de prijs doen?
 
Da's niet zo moeilijk hoor. Je hoeft alleen maar dit 94 pagina's tellende topic uit te printen, onder z'n neus houden en dan heel onschuldig vragen: Kan je nog wat aan de prijs doen?

Mmmmmm papier kost geld,ik zou het op een stikkie kunnen zetten.

Komt goed :P
 
Zeg,kunnen jullie je gezeik op hp motoren niet nog wat wijder kunnen verbreiden/op kunnen voeren?
ik heb er n.l. een leuke brommer zien staan,voor een leuke prijs.
Die prijs zou dan nog wat verder kunnen zakken :)

goed voor de onderhandelings positie *O*

Die GILERA CITTA 50 ( SNOR ) zeker *D :+ _O- _O-


We lezen je relaas hier wel als je thuis komt met een Suzuki waar een Honda blok in gelast zit :+ :P
 
Laatst bewerkt:
We lezen je relaas hier wel als je thuis komt met een Suzuki waar een Honda blok in gelast zit :+ :P

Nee hoor het is van een type dat ik door en door ken :P om te beginnen promoten ze het ding al 2 jaar jonger dan ie is.

Daar ga ik dus eerst over beginnen :]
Voor de rest heb ik veel vrije tijd,dus ook veel tijd om daaro eens in een strontemmer te roeren }) en de zaak af te zeiken. :P
niet omdat het moet,maar om dat het kan *O* ,ik hoef niks en mag alles ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor het is van een type dat ik door en door ken :P om te beginnen promoten ze het ding al 2 jaar jonger dan ie is.

Daar ga ik dus eerst over beginnen :]
Voor de rest heb ik veel vrije tijd,dus ook veel tijd om daaro eens in een strontemmer te roeren }) en de zaak af te zeiken. :P
niet omdat het moet,maar om dat het kan *O* ,ik hoef niks en mag alles ;)

Je moet het natuurlijk zelf weten ondanks teveel vrije tijd het zal verspilde tijd worden ;)

Dit soort zaken daar wil ik nog niets kopen al krijg ik de motor gratis bij een pakje HP boter. :P
 
Laatst bewerkt:
Je moet het natuurlijk zelf weten ondanks teveel vrije tijd het zal verspilde tijd worden ;)

Dit soort zaken daar wil ik nog niets kopen al krijg ik de motor gratis bij een pakje HP boter. :P

Ach dan heb ik weer een ritje met mijn neue automobiel(gebrauchtswagen) gereden,ook leuk :)
Verder,kijken kost niks :P
 
Laatst bewerkt:
Over HP ....... om te beginnen promoten ze het ding al 2 jaar jonger dan ie is.
Betekent het dan, dat de Blackbird niet van 2000 maar van 1998 is?
Het staat me bij (?) dat vanaf 2000 de BB niet een grijs maar een zwart frame zou moeten hebben.
Dus als jouw verhaal en mijn veronderstelling waar is, zouden we dus spreken over een '98-er.
(zwart frame zie bijv: Honda Motoren kopen? Honda Occasions Motorfietsen te koop)

Blijkt tussen al die andere unieke motoren (eigenlijk alles wat er staat)in de showroom deze toch werkelijk uniek te zijn. Die highway-steps waren me nog niet opgevallen. Gebruikt als 'race-maschien' misschien?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan